در جلسه پرسش و پاسخ دانشجویان با فرماندار مطرح شد؛

مدیران دانشگاه ها پیگیر مطالبات به حق دانشجویان باشند

دانشجو قشری حساس، پرسشگر و در عین حال دلسوز کشور و نظام است، برآورده کردن همه نیازها و خواسته های دانشجویان کاری سخت و دشوار است، اما نشستن پای درد دلها و مشکلاتشان باعث می‌شود تا این قشر حساس و جسور همراه و همدرد مشکلات شوند و اگر راهکارهای منطقی و اصولی دانشجو را روی میز جلسات تصمیم سازی قرار دهیم قطعا آینده ای بهتر از دیروز و امروز برای ایران عزیز اسلامی رقم می‌خورد.

به گزارش صدای زرند به نقل از روابط عمومی فرمانداری زرند، جلسه پرسش و پاسخ دانشجویان و نمایندگان دانشگاه های آزاد،پیام نور، پرستاری، صنعت و معدن، فنی، علمی و کاربردی با فرماندار شهرستان در سالن جلسات دانشگاه آزاد برگزار گردید.

سید رضا حسینی نژاد فرماندار زرند پس از شنیدن مطالبات دانشجویان با اشاره به مشکلات دولت در زمان تحویل و اقدامات انجام شده در حوزه ملی و شهرستانی از دانشجویان خواست نیازمندی ها و مشکلات دانشگاه ها را در همین جلسه به صورت مکتوب اعلام نمایند.

وی گفت : برخی از خواسته های دانشجویان قابل حل است و مدیران دانشگاه ها و معاونین وظیفه دارند در ایام هفته و در تمام ساعات اداری به جز زمان تدریس با حضور در واحد آموزشی پاسخگوی دانشجویان باشند.

در این جلسه دکتر عسکر زاده جانشین یسج دانشجویی استان کرمان نیز ضمن تشکر از حضور فرماندار به گوشه ای از مشکلات حوزه مدیریتی برخی از دانشگاه ها اشاره نمود و خواستار چاره اندیشی اساسی در این حوزه شد.

انتهای پیام/