جلسه رفع نقاط حادثه خیز جاده زرند-سیریز

معادن و صنایع زرند در دو بانده سازی جاده زرند سیریز سهیم شدند

جلسه رفع نقاط حادثه خیز جاده زرند سیریز که با حضور فرماندار شهرستان نمایندگان صنایع و ادارات متولی برگزار گردید رفع موانع دولتی موجود بر سر دو بانده سازی جاده سیریز زرند در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش صدای زرند، سید رضا حسینی فرماندار شهرستان زرند ضمن تقدیر از همراهی صنایع و معادن شهرستان زرند برای این اقدام ارزشمند در دوبانده سازی جاده زرند سیریز خاطر نشان ساخت، ادارات متولی ظرف مدت ۲۴ ساعت کلیه موارد و موانع قانونی بر اجرای پروژه را به فرمانداری اعلام نمایند و مطمئن باشید وقتی کار برای حفظ جان مردم باشد این موانع برداشته می‌شود.

وی گفت: در کنار مشارکت معادن و صنایع مستقر در این محدوده سهم اصلی این مشارکت متعلق به مجموعه بزرگ صنعتی میتکو میباشد و مدیران این مجموعه بزرگ صنعتی آماده هرگونه همکاری در اجرای این طرح می‌باشند.

نماینده عالی دولت اظهار داشت: حجم اصلی رفت و آمد از این محور مربوط به کارگران و پرسنل معادن و مراکز صنعتی مستقر در این محدوده میباشد و فرمانداری به عنوان بالاترین مقام اجرایی شهرستان در کنار صنایع و معادن در حفظ جان مردم و کارگران مسئول می‌باشد و باید تمام همت خود را برای انجام این پروژه بکار گیریم.

انتهای پیام/