گزارش تصویری؛

آغاز طرح های مطالعاتی احداث دهکده فرهنگی-ورزشی زرند / بلوار جانبازان بهترین فرصت برای طرح های مدیریت شهری

جلسه کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر به ریاست دکتر نکویی با حضور اعضای اصلی کمیسیون برگزار گردید.

به گزارش صدای زرند، در این جلسه ابتدا حاج “عباس ایرانمنش” رئیس شورای شهر ضمن تقدیر از فعالیت خوب کمیسیون های شورا در راستای برنامه ریزی های کلان مدیریت شهری اجرای پروژه دهکده ورزشی زرند را یکی از بهترین برنامه های پیشنهادی شورای شهر دانست که مقرر است با حمایت ویژه مدیران ارشد شهرستان و بخش صنایع به سرانجام رسد.

در ادامه دکتر نکویی ریس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر با تشریح کامل پروژه بلوار جانبازان و دهکده ورزشی، این منطقه از شهر را یکی از بهترین فرصت های پروژه های مدیریت شهری به لحاظ بستر موجود معرفی نمود.

وی با بیان اینکه اجرای این پروژه نیازمند عزم مدیریت جامع شهرستان و همراهی صنایع میباشد از اقدامات اولیه و توافقات صورت گرفته برای اجرای این پروژه بزرگ شهری خبر داد.

سپس دکتر سیستانی از چهره های شاخص حوزه معماری و شهرسازی استان ضمن تقدیر از نگاه کارشناسی شورای شهر به مطالعات مکان‌یابی و میدانی قبل از طراحی پروژه های شهرسازی اظهار داشت با این روند ما در آینده با کمترین میزان اشتباه روبرو خواهیم شد و مانند پروژه های که در مرکز استان بدون خرد جمعی و بارش افکار به سرانجام رسیده و مشکلات عدیده ای را بوجود آورده است.

در پایان مهندس اسلامیت مسئول کمیسیون ورزشی شورای شهر گزارشی از چگونگی توافق و موافقت اولیه بخش صنایع برای اجرای یک پروژه منحصر به فرد ورزشی در شهر زرند به سمع حاضرین در جلسه رساند و ابراز امیدواری نمود با نگاه مثبت مدیران شهرستان شاهد آغاز مراحل اجرایی این پروژه عظیم ورزشی در زرند باشیم.

انتهای پیام/