به همت سپاه پاسداران شهرستان زرند؛

١٧٠ بسته معیشتی بین نیازمندان شهرستان زرند توزیع شد

فرمانده سپاه زرند از توزیع ۱۷۰ بسته کمک معیشتی بین نیازمندان زرند خبر داد.

به گزارش صدای زرند، سرهنگ پاسدار محمد کارگر فرمانده سپاه ناحیه زرند گفت: در راستای طرح همدلی و کمک مومنانه تعداد ۱۷۰ بسته معیشتی به ارزش یک میلیارد و ۴۰۰میلیون ریال بین نیازمندان شهرستان زرند به همت قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی توزیع شد.

وی افزود :در راستای لبیک به فرمان امام خامنه‌ای عزیز مبنی بر اجرای رزمایش مواسات و همدلی و کمک مومنانه به نیازمندان تعداد ۱۷۰ سبد اقلام غذایی و معیشتی در بین نیازمندان شناسایی شده در شهرستان زرند توزیع کنیم.

سرهنگ دوم پاسدارحسین ابراهیمی مسئول بسیج سازندگی شهرستان زرند گفت: در راستای طرح همدلی و اتحاد، بسته‌های معیشتی به همت قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی بسیج تهیه و توسط گروه‌های جهادی و حوزه‌های مقاومت بسیج بین نیازمندان شهرستان زرند توزیع می‌گردد.

وی افزود: از اول امسال تعداد ۱۵۷۰ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع گردیده است.

سرهنگ ابراهیمی دیگر اقدامات اولویت دار بسیج سازندگی این ناحیه را در سال ۱۴۰۲، نامین آب شرب، راه روستایی، مسکن محرومین و اشتغال عنوان نمود و افزود : در پروژه‌های آبرسانی به روستا‌های دارای مشکل آب شرب و آسفالت جاده‌های روستایی اقدامات بسیار خوبی در حال انجام می‌باشد که انشاالله در آینده نزدیک مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/

خبرنگار: رسول سیف الدینی