طرح ویژه ترخیص وسایل نقلیه توقیفی در کرمان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان از اجرای طرح ویژه ترخیص وسایل نقلیه توقیفی به مناسبت گرامیداشت هفته انتظامی خبر داد.

به گزارش صدای زرند، سرهنگ اسماعیل خوشوقت امروز ۱۶ مهرماه در تشریح این خبر گفت: به مناسبت فرارسیدن هفته انتظامی در کشور و به منظور صیانت از اموال مردم، طرح ترخیص فوق العاده انواع وسایل نقلیه توقیفی موجود در توقفگاه های سطح استان کرمان با ایجاد تسهیلات و شرایط ویژه توسط پلیس اجرا خواهد شد.

وی افزود: طی این طرح، مالکان وسایل نقلیه توقیفی می توانند در بازهزمانی دو هفته ای در نیمه دوم مهرماه از دو طریق نسبت به بهره مندی از مزایای این طرح استفاده کنند که در روش اول، افراد می توانند با استفاده از تلفن همراه خود به برنامه کاربردی “پلیس من”از طریق اینترنت و غیرحضوری ورود کرده و درخواست ترخیص خود را ثبت و مدارک مورد نیاز از جمله احراز هویت و سایر موارد را انجام دهند.

سرهنگ خوشوقت روش دوم را مراجعه مالک وسیله نقلیه یا نماینده قانونی وی به دفاتر پلیس + ۱۰ استان و ثبت درخواست ترخیص وسیله نقلیه را عنوان کرد و گفت:براساس این طرح ۵۰ درصد هزینه پارکینگ بر اساس نرخ سال ۱۳۹۴ محاسبه و در زمان ترخیص از مالک اخذ و ۵۰ درصد مابقی به صورت اقساط یک ساله از مالک و پس از ترخیص وسیله نقلیه دریافت خواهد شد.

رئیس پلیس راهور استان تاکید کرد: وسایل نقلیه ای که دارای شاکی خصوصی یا پرونده مفتوحه قضایی بوده و دارای سابقه شکایت باشند، مشمول این طرح نمی شوند و این طرح فقط تا پایان مهر ماه خواهد بود.

انتهای پیام/