پیام تبریک شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر زرند به مناسبت هفته نیروی انتظامی

على ضياء الديني شهردار و عباس ایرانمنش رئیس شورای اسلامى شهر زرند با صدور پيامي فرا رسیدن هفته نيروي انتظامي را به حافظان نظم و امنيت و همه فرماندهان، سربازان فراجا بالاخص به فرماندهی و کارکنان خدوم انتظامی شهرستان زرند که خاضعانه در حراست و حفاظت از امنیت کشور و مردم و پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی در کنار سایر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، پیشگام می باشند، تبریک گفتند.

به گزارش صدای زرند، در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

شَرُّ الأوطانِ ما لَم یَأمَن فیهِ القُطّانُ

بدترین وطن، وطنی است که ساکنانش در آن ایمن نباشند.

امام على (ع)

۱۳ مهرماه و هفته نیروی انتظامی بهانه‌ایست برای پاسداشت هر چند ناچیز از دلاوری‌های سبزجامگان نیروی انتظامی و مرزبانان غیور، آنان که در راه برقراری و حفظ نظم و امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جان را در طبق اخلاص نهاده اند و در این راه شب و روز نمی‌شناسند.

بدون شک، پیشرفت، تعالی و نیل به توسعه همه جانبه و پایدار، بستری امن، سالم و با آرامش را طلب می‌کند تا در سایه این امنیت، فعالیت‌ها با قدرت و سرعت بیشتری شتاب گیرد و برقراری نظم و امنیت اجتماعی تنها در اثر زحمات مخلصانه همه این عزیزان واقعیت پیدا می‌کند.

اینجانبان ضمن قدردانی از تمامی فرماندهان و پرسنل خدوم ناجا، هفته نیروی انتظامی را به #فرمانده_معظم_کل_قوا، جانشین معظم له در امور انتظامی، فرماندهان و پرسنل زحمتکش این نیرو به ویژه جناب سرهنگ ترابی فرماندهی انتظامی شهر و مجموعه تحت امر ایشان در شهرستان زرند تبریک عرض نموده و موفقیت روز افزون این غیور مردان را از درگاه باری تعالی مسئلت می نماییم .

امیدوارم در سایه رهنمودهای « فرماندهی معظم کل قوا» در پاسداری از خون شهیدان گرانقدر انقلاب اسلامی، پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و برقراری نظم و امنیت درجامعه موفق و موید باشید.

علی ضیاء الدینی – شهردار

عباس ایرانمش – رئیس شورای اسلامی شهر زرند

انتهای پیام/