پیام تبریک سید رضا حسینی نژاد فرماندار شهرستان زرند به مناسبت آغاز هفته نیروی انتظامی

نیروی انتظامی به عنوان حافظان نظم و امنیت در پاسداری از دستاوردهای انقلاب در ایران عزیز اسلامی، کوی کویری کریمان و آنجا که نام اش زرآوند ولایت مداراست جان را پیشکش امنیت و آرامش مردم نموده است.

به گزارش صدای زرند، هفته نیروی انتظامی فرصت مغتنمی است برای تجلیل از بزرگمردان این نهاد انقلابی که خاضعانه جان بر کف اخلاص نهاده و از امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حراست و محافظت می نمایند.

اینجانب ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی، از خدمات شجاعانه، حضور هوشمندانه و جانفشانی‌های فرماندهان و کارکنان خدوم و زحمتکش نیروی انتظامی شهرستان زرند قدردانی می‌نمایم.

در مقام ایمان و انصاف عملکرد نیروی انتظامی شهرستان در برخورد با جرایم، شناسایی و دستگیری مجرمان و ایجاد آرامش و امنیت برای مردم شهرستان زرند چشمگیر و قابل تحصین است.

شاید کمترین کار در مقابل این شکوه خدمت، تکریم خانواده قدرتمند نیروی انتظامی شهرستان باشد، فرقی ندارد دست ارادت بر روی سینه، اهداء شاخه ای گل یا رایحه یک پیام تشکر…

امیدوارم در سایه رهنمودهای « فرماندهی معظم کل قوا» در پاسداری از خون شهیدان گرانقدر انقلاب اسلامی، پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و برقراری نظم و امنیت درجامعه موفق و موید باشید.

سید رضا حسینی نژاد – فرماندار شهرستان زرند

انتهای پیام/