پیام رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند به مناسبت فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی

رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند در پیامی مشترک ،فرارسیدن هفته نیروی انتظامی را به دست اندرکاران برقراری نظم و امنیت اجتماعی بالاخص فرمانده و کارکنان نیروی انتظامی شهرستان تبریک گفتند.

به گزارش صدای زرند، متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

نیروی انتظامی به‌عنوان نهادی برخاسته از مردم در تاریخ پرافتخار نظام جمهوری اسلامی ایران، همواره نماد شجاعت، دلاوری و ایثارگری محسوب می‌شود.

هفته نیروی انتظامی، فرصت مناسبی برای تبیین نقش کلیدی امنیت در جامعه و قدرشناسی از زحمات کسانی است که در کسوت پرافتخار پلیس و با تلاش شبانه‌روزی و مجاهدت خستگی‌ناپذیر خود، زمینه را برای برقراری نظم، امنیت و آرامش مردم و صیانت از حریم ارزش‌های اخلاقی، فرهنگی و اجتماعی جامعه اسلامی فراهم می‌نمایند.

اینجانبان ضمن ادای احترام به شهدای عرصه نظم و امنیت با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، از زحمات و تلاش های ارزنده دست اندرکاران برقراری نظم و امنیت در جامعه بالاخص فرماندهی و پرسنل خدوم نیروی انتظامی شهرستان زرند صمیمانه تقدیر و تشکر می نماییم،

امید است در سایه رهنمودهای خردمندانه فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت ا… العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) در پاسداری از خون شهیدان گرانقدر انقلاب اسلامی، پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و برقراری نظم و امنیت در جامعه موفق و موید باشید.

ابوالفضل فرحبخش – رئیس دادگستری زرند

رضا یعقوبی – دادستان عمومی و انقلاب زرند

انتهای پیام/