تا پایان هفته هشتم لیگ؛

زرندی‌ها همچنان در حسرت اولین پیروزی فصل در لیگ برتر فوتسال!

در حالی که فوتسال ایران تحت تاثیر شکست‌ ناپذیری و رکورد ۱۰۰ درصد پیروزی گیتی‌پسند قرار گرفته، اما تیم فولاد زرند تاکنون در این فصل طعم پیروزی را نچشیده‌ است.

به گزارش صدای زرند، یک هفته دیگر با لیگ برتر فوتسال، یک دور دیگر از ستیزه و این بار زرندی‌ها در قلب این وقایع خواهند بود، تیمی که به‌رغم در اختیار داشتن چند بازیکن تاثیرگذار و کسب جایگاه تک‌ رقمی در فصل گذشته، در حال حاضر شرایط خوبی را پشت سر نمی‌گذارد و تنها “”صفر”” طعنه‌آمیز لیگ‌‌برتر مقابل بردهایشان زَنَنده و غیرقابل هضم بوده است و آن‌ها نیز دریافته‌اند که اگر به همین روند ادامه دهند، با دردسر بزرگی مواجه می‌شوند و با توجه به سِیر صعودی پایین جدولی‌ها، شاگردان روزپیکر در آینده‌ای نزدیک به مشکل خواهند خورد.

عجایب جدول این بوده است که تیم‌های سن‌ایچ، حافظ ساری و مقاومت البرز بیش از زرندی‌ها شکست خورده‌اند اما تیمی که در قعرجدول دست‌وپا می‌زند، فولاد زرند است. پیش از آغاز فصل طرفداران این تیم معتقد بودند که آن‌ها متعلق به قسمت بالای جدول خواهند بود، جایی که بتوانند با مدعیان قهرمانی رقابت داشته باشند، اما ادامه رویه کنونی و نتایج به حاصل آمده این اتفاق را بعیدتر کرده است.

تغییرات در نیمکت فولاد زرند و روی کار آمدن عباس روزپیکر، اولین امتیاز را برای این تیم به ارمغان آورد و تا حدودی آن‌ها را از دالان وحشت دور ساخت. حتی نمایش با صلابت و فوق‌العاده در مصاف با مس‌سونگون این باور را به آن‌ها القا کرد که می توانند در ادامه لیگ نتایج چشمگیری را کسب کنند اما به عبارتی دیگر گویا آن سه تساوی متوالی برای این تیم “”حباب”” بوده است و حالا آن حباب پس از بازی با گیتی‌پسند ترکیده.

نگاهی به بازی‌های آینده فولادزرند تا پایان نیم‌فصل که سرنوشت ساز می‌باشد؛

( پالایش نفت = مهمان ) _ ( کراپ‌الوند = میزبان ) _ ( مقاومت البرز = مهمان ) _ ( سن‌ایچ ساوه = میزبان ) _ ( سفیرگفتمان = مهمان

جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال کشور در پایان هفته هشتم و قعر نشینی فولاد زرند:

photo 2023 10 01 20 22 13

انتهای پیام/