جشنواره بی بی و باشو در زرند برگزار می شود

علی ضیاالدینی شهردار زرند در گفتگو با خبرنگاران ضمن اعلام این خبر گفت: وفق تقویم زرند شهرجشنواره های ایران و بمناسبت هفته‌ ی گردشگری این رویداد و با هدف تکریم از سالمندان همزمان با عید میلاد با سعادت حضرت رسول اکرم صلوات الله علیه و امام جعفر صادق علیه السلام در شهر زرند برگزار خواهد شد.

به گزارش صدای زرند، شهردار زرند از سالمندان بعنوان میراث داران تاریخ و فرهنگ هر منطقه یاد کرد و افزود: خاطرات این افراد دارای پیام های بسیار روشن برای نسل جوان است و تجارب تلخ و شیرین آنها می تواند درسهای بزرگی برای جامعه جوان باشد تا بدون هیچ هزینه ای از این تجربه های ناب و ارزشمند استفاده نمایند.

محمد ایزدی معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شهرستان زرند هم با تمجید از شهرداری زرند در برگزاری جشنواره ها گفت: این گونه جشنواره ها می تواند آلبومی از استعدادهای نهفته ی زرند را از دل تاریخ پرفراز و نشیب آن بیرون بکشد و سالمندان راویان صادق تاریخ خواهند بود که هر جمله آنان به مثابه گنجی ارزشمند است.

ایزدی افزود با همکاری میراث فرهنگی،بهزیستی و شهرداری مقرر است سالمندان بالای ۸۰ سال در این جشنواره حضور یابند و هر ساله این جشن برگزار شود.

محمد اسلامی با تاکید بر اهمیت جشنواره ها در توسعه ی چرخ گردشگری گفت: شهرداری زرند خوشبختانه در اجرای برنامه های فرهنگی از پیشگامان است و در تمامی جشنواره های شهرستان نقش ایفا می کند که بسیاری از مواقع این همت و تلاش این عزیزان رسانه ای نمی شود و انصاف نبود اگر به آن اشاره نمی کردم.

محمودی نسب رئیس بهزیستی شهرستان زرند هم با قدردانی از دیده شدن سالمندان در جشنواره های زرند توسط ستاد جشنواره‌ ها گفت: بدنبال اجرای برنامه های خاصی برای جامعه هدف هستیم و علاوه بر تکریم این قشر عزیز بعنوان یادگاران تاریخ ، مجموعه ای از آثار تاریخی و قدیمی هم به معرض دید عموم گذارده خواهد شد.

انتهای پیام/