یادواره شهدای والامقام روستای دشتخاک و سراپرده برگزار شد

در بیست و پنجمین سالگرد رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و قیام خونین پانزده خرداد مراسم یادواره شهدای والامقام روستای دشتخاک و شهدای گمنام مسجد ابوالفضل و نیز شهدای والامقام روستای سراپرده سربنان با حضور برخی مسئولین شهرستان برگزار شد.

در بیست و پنجمین سالگرد رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و  قیام خونین پانزده خرداد مراسم یادواره شهدای والامقام  روستای دشتخاک و شهدای گمنام مسجد ابوالفضل و نیز شهدای والامقام روستای سراپرده سربنان با حضور برخی مسئولین شهرستان برگزار شد.

به گزارشصدای زرند“، به نقل از روابط عمومی فرمانداری زرند؛ یادواره شهدای روستای دشتخاک و شهدای گمنام با حضور مهدلو بخشدار بخش مرکزی، عرب سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و مردم روستای دشتخاک در آستان امامزاده سید ابراهیم روستای دشتخاک برگزار شد.

در حاشیه این یادواره مهدلو بخشدار بخش مرکزی ابراز داشت: برگزاری این یادواره‌ ها پل ارتباطی نسل جوان با شهداست و این فرهنگ ایثار و شهادت است که انقلاب را در برابر تهدیدات دشمنان بیمه کرده است.

وی یکی از راه های زنده نگهداشتن راه شهدا را برگزاری یادواره شهدا دانست و افزود: شهدای انقلاب اسلامی عهد و پیمان خود را با خدای خویش بسته بودند و برای رسیدن به لقاء الهی از همدیگر سبقت می گرفتند.

همچنین مراسم یادواره شهدای والامقام روستای سراپرده سربنان از توابع بخش مرکزی زرند با حضور کرمی پور امام جمعه، خنجری فرماندار، مهدلو بخشدار بخش مرکزی، امیری مسئول دفتر نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی، عرب سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران، بازیان رئیس شورای اسلامی بخش و مردم نجیب و شریف روستای سراپرده دهستان سربنان برگزار شد.

در ادامه می توانید  تصاویری از این مراسمات را مشاهده نمایید.

www.sz14 www.sz15 www.sz16 www.sz17 www.sz18 www.sz19 www.sz20 www.sz22 www.sz201