مسئول ایمنی آتشنشانی یزدانشهر بخش یزدان آباد خبر داد:

تصادف مینی بوس کارگران و سواری پراید در زرند ۱۵ مصدوم داشت

مسئول ایمنی آتشنشانی یزدانشهر بخش یزدان آباد زرند از تصادف مینی‌بوس سرویس کارگران معدن یزدانشهر با پراید، با ۱۵ مصدوم خبر داد.

“محمود ایزدی” مسئول ایمنی آتشنشانی یزدانشهر بخش یزدان آباد در گفتگو با خبرنگار صدای زرند با اشاره به تصادف مینی بوس سرویس کارگران معدن یزدانشهر با یک دستگاه سواری پراید در دوراهی شهرک رجایی یزدانشهر (محور زرند-سیریز)، اظهار داشت: شامگاه ۲۰ شهریور ماه جاری حوالی ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه پس از تماس با آتشنشانی، تیم ایمنی فورا در محل حاضر شد.

او افزود: در این حادثه رانندگی، ۱۳ نفر از کارگران معدن مجموعه صنعتی آریا جنوب زرند به همراه راننده مینی‌بوس و راننده خودرو سواری پراید،‌ مصدوم شدند. مصدومین حادثه تماماً مرد و بین ۲۱ تا ۵۲ سال سن دارند که حال عمومی آن‌ها مساعد گزارش شده است.

مسئول ایمنی آتشنشانی یزدانشهر بیان داشت: خوشبختانه این حادثه خسارت جانی در پی نداشت و مصدومان ۲ خودرو پس از اقدامات درمانی پیش بیمارستانی اولیه، به وسیله ۴ دستگاه آمبولانس به بیمارستان های امام علی (ع) و سینا زرند منتقل شدند.

وی تصریح کرد: رعایت نکردن نکات ایمنی در رانندگی یکی از عوامل تصادف بود و علت اصلی حادثه از سوی پلیس در حال بررسی است.

لازم به ذکر است، یکی از نقاط حادثه خیز در محور زرند – سیریز تقاطع بسیار خطرناک آریا جنوب، یزدانشهر به شمار می‌رود که همت مسئولین شهرستان زرند را می‌طلبد تا با پیگیری نسبت به ایمن سازی و رفع این نقطه حادثه خیز اقدام نمایند تا شاهد حوادث ناگواری نباشیم.

دانلود فیلم

انتهای پیام/