تحول جوانان از آثار معنوی دفاع مقدس بود

امام جمعه زرند گفت: تحول و دگرگونی حضور یک جوان در مناطق عملیاتی یکی از آثار معنوی هشت سال جنگ تحمیلی است.

امام جمعه زرند گفت: تحول و دگرگونی حضور یک جوان در مناطق عملیاتی یکی از آثار معنوی هشت سال جنگ تحمیلی است.

امام-جمعه-زرند-300x2691-300x269

به گزارش صدای زرند به نقل از فارس ، حجت‌الاسلام رضا کرمی‌پور صبح امروز در هفتمین یادواره ۶ شهید والامقام روستای باب‌هوتک و هشت شهید گمنام مسجد ابوالفضل (ع) اظهار داشت: مقام معظم رهبری فرمودند «جنگ ما یک گنج بود» و تحول و دگرگونی حضور یک جوان در مناطق عملیاتی یکی از آثار معنوی هشت سال جنگ تحمیلی است.

وی با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمنان در انحراف جوانان؛ بر هوشیاری بیش از پیش جوانان و نوجوانان در مقابله با توطئه‌های دشمنان تاکید کرد.

امام جمعه زرند به نقش دوستی‌ها و رفت و آمدها در سعادت دنیا و آخرت انسان پرداخت و با بیان روایات و احادیث جوانان را به دقت و هوشیاری در انتخاب دوستی‌ها و احترام به والدین توصیه کرد.

کرمی‌پور با گرامیداشت بیست و پنجمین سالگرد ارتحال جانسوز امام خمینی (ره) به تشریح مبارزه انقلابی امام راحل علیه رژیم طاغوت پرداخت و گفت: حضرت امام خمینی (ره) در دوره‌ای که دیکتاتوری و خفقان رژیم پهلوی بر کشور حاکم بود، مبارزه سیاسی و انقلابی را علیه آن آغاز کرد و در سال ۵۷ با پشتیبانی مردم رژیم ۲ هزار و ۵۰۰ ساله ستم‌شاهی را سرنگون کرد و عزت و افتخار را برای ملت ایران به ارمغان آورد.

وی به ساده زیستی حضرت امام خمینی (ره) اشاره کرد و افزود: وجود مادیات زمینه‌ساز از دست دادن معنویات است و برای حفظ سرمایه و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی باید ساده‌زیستی را مدنظر داشته باشیم و بدانیم که حضرت امام خمینی (ره) با انقلاب خود به ما آبرو و عزت داد.

کرمی‌پور اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی ایران از همان سال‌های نخست پیروزی با بهره‌مندی از ظرفیت‌های مردمی گام‌های ارزشمندی برای استقلال ایران اسلامی برداشت و اینک اقتدار این نظام مدیون حفظ این آرمان و رهبری خلف صالح اوست.

همچنین محمد منصوری دبیر ستاد برگزاری یادواره ۶ شهید والامقام روستای باب‌هوتک و هشت شهید گمنام مسجد ابوالفضل (ع)  با قدردانی از حضور قشرهای مختلف مردم در این مراسم معنوی، آشنایی بیشتر جوانان با حضرت امام خمینی (ره) و ارزش‌های والای انقلاب و گسترش فرهنگ شهید و شهادت در جامعه را از مهمترین اهداف این مراسم عنوان کرد.

به گزارش صدای زرند به مناسبت سالگرد ارتحال ملکوتی رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد هفتمین یادواره ۶ شهید والامقام روستای باب‌هوتک و هشت شهید گمنام مسجد ابوالفضل (ع) در تکیه ابوالفضل (ع) این روستا با حضور فرماندار، بخشدار مرکزی، جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرند برگزار شد.

در این مراسم مداحان به مداحی و سینه‌زنی پرداختند و یاد و نام حضرت امام خمینی (ره) و شهدا گرانقدر را گرامی داشتند.

انتهای پیام/