همزمان با اربعین حسینی؛

سی و هشتمین یادواره شهدای شهر خانوک زرند برگزار شد (+تصاویر)

سی و هشتمین یادواره سرداران و ۵۹ شهید والامقام شهر خانوک همزمان با فرارسیدن اربعین حسینی با حضور خانواده های معظم شهدا، مسئولین شهرستان و استان برگزار شد.

به گزارش صدای زرند، یادواره ۵۹ شهید شهر خانوک زرند همزمان با فرارسیدن اربعین حسینی با حضور حجت الاسلام علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان کرمان و امام جمعه کرمان، فداکار استاندار کرمان سردار نظری فرمانده سپاه ثارالله کرمان، حسینی نژاد فرماندار زرند و حضور خانواده شهدا در محل تکیه حضرت ابوالفضل علیه‌السلام این شهر برگزار شد.

استاندار کرمان بدو ورود به گلزار شهدای خانوک به مقام شامخ شهدای این شهر ادای احترام کرد.

سردار نظری فرمانده سپاه ثارالله کرمان در این مراسم گفت: بهترین سبک زندگی، زندگی شهدا بوده که نشات گرفته از سیره امام حسین علیه السلام و این بهترین الگو برای جوامع اسلامی است.

وی یادواره شهدا را محفلی برای تبیین راه و سیره شهدا دانست و افزود: این یادواره با هدف تجلیل از مقام شامخ شهدا و خانواده‌ی آنان، ترویج سیره و سبک زندگی شهدا است.

وی تصریح کرد: یکی از بارزترین مشخصه‌های مسئولین و مردم حزب الله و همیشه در صحنه شهر خانوک، اراده بسیار قوی آنان در دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی است.

این مراسم همراه با روایتگری سردار نظری فرمانده سپاه ثارالله کرمان، سخنرانی حجت الاسلام غفوری امام جمعه شهر خانوک، مداحی حاج حمید اسدی برادر شهیدان اسدی و اجرای دختر بزرگوار سردار شهید حاج حسین اسدی همراه بود.

همچنین در حاشیه برگزاری این یادواره از کتاب کاش پیشین رویا بود و نشان ایثار خانواده شهیدان اسدی توسط دکتر فداکار استاندار کرمان و حجت الاسلام علیدادی امام جمعه کرمان رونمایی شد.

پخش آنلاین گزارش صدا و سیما استان کرمان از یادواره شهدای شهر خانوک زرند:

لینک دانلود مستقیم فیلم

انتهای پیام/