بوی «امید به جابجایی زندان زرند»، بیشتر شد

شهردار زرند در بازدید از ساختمان زندان این شهرستان، بر تسریع در انتقال زندان شهرستان زرند به خارج از محدوده‌ی شهری با بکارگیری از ظرفیت این شهرداری تاکید کرد.

به گزارش صدای زرند به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل زندان‌های استان کرمان شهردار و اعضاء شورای شهر زرند در بازدید از فعالیت‌های فرهنگی و اصلاح و تربیتی زندان این شهرستان، بر همکاری لازم در انتقال زندان فعلی به خارج از محدوده‌ی شهری تأکید کردند.

مهندس علی ضیاءالدینی شهردار زرند در این خصوص گفت: تمامی ظرفیت شهرداری در اختیار مجموعه زندان است تا بتوانیم شاهد ساخت و جابجایی آن به خارج از شهر در آینده‌ای نزدیک باشیم.

به گزارش صدای زرند بحث جایجایی ساختمان این زندان چندین سال است که از اولویت‌های مدیریت شهری زرند بوده است اما هنوز این اقدام چندان به نتیجه‌ی قابل مشاهده‌ای نرسیده است.

جدای از نازیبایی‌های روانی که زندان‌ها در محدوده‌های شهری ایجاد و مشکلاتی که می‌تواند برای زندانیان و خانواده‌های آن‌ها در پی داشته باشد، حضور زندان زرند در محدوده‌ی شهری سالیان زیادی است که به دلیل مشکل در سیستم فاضلاب این ساختمان و ایجاد بوی نامطبوع، مورد گلایه شهروندان به ویژه اهالی اطراف این ساختمان می‌باشد که می‌طلبد مسئول به طور جدی‌تر پیگیر جابجایی آن باشند.

انتهای پیام/