پیام فرماندهی انتظامی شهرستان زرند به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت و یاد شهیدان رجایی و باهنر

فرماندهی انتظامی شهرستان زرند در پیامی فرا رسیدن هفته دولت و یاد شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشت.

به گزارش صدای زرند، در پیام فرماندهی انتظامی شهرستان زرند به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت آمده است:

«هفته دولت یادآور خدمتگزاری صادقانه، بی‌منت و تأثیرگذار شهیدان والامقام و معزز محمدعلی رجایی و محمد جواد باهنر به عنوان دولتمردان مردمی است که در راستای پاسداری از ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، عزت، شرف و سربلندی کشور از هیچ کوششی فروگذار نکردند و جان خود را در راه خدمت به مردم در طبق اخلاص گذاشتند به طوری که دستاوردهای آنها در اذهان مردم شایسته ایران اسلامی ماندگار شده است.

این شهیدان والامقام، ساده‌زیست و بی‌توقع برای رفع مشکلات قشر آسیب‌پذیر جامعه کمر همت بستند و از سوی مردم خدمتگزاران صادق لقب گرفتند و چه افتخاری از این برتر و بالاتر. مردانی که به جز برای رضای خدا و بندگان او اندیشه‌ای نداشتند و به الگویی برای خدمت خالصانه و بی‌منت بدل شدند.

هفته دولت نمادی است از وحدت مردم و دولت اسلامی که این وحدت، سرافرازی، پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی عزیز را به دنبال خواهد داشت و توفیق دولت در اداره هرچه بهتر امور کشور، تماما وابسته به همراهی، همدلی، همزبانی و مشارکت آحاد مردم است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت، به ویژه شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت را به مدیران و مسئولان و کارمندان دستگاه های مختلف شهرستان زرند تبریک و تهنیت عرض نموده

امید است در سالی که از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی سال مهار تورم و رشد تولید»، نامگذاری گردیده است شاهد سربلندی ، توسعه، عمران و آبادانی بیش از پیش شهرستان زرند در تمامی زمینه ها باشیم و توفیق روزافزون این عزیزان را در ارائه خدمات بیشتر به میهن و مردم عزیز از درگاه ایزد منان خواستارم.

سرهنگ صمدالله ترابی – فرمانده انتظامی شهرستان زرند

انتهای پیام/