وزیر کار:

اقتصاد کشور ما مرهون دست های پینه بسته شما کارگران است

وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در جمع کارگران گفت: سلام گرم رئیس‌جمهورمان،آیت الله رئیسی را به همه مردم زرند و کوهبنان مخصوصا کارگران زحمتکش منطقه می‌رسانم.

به گزارش صدای زرند، سید صولت مرتضوی افزود: اقتصاد کشور ما مرهون دست های پینه بسته شما کارگران است و تلاش های شما چرخ اقتصاد کشور را میچرخواند.

وی ادامه داد: جامعه کارگری در جمهوری اسلامی، ایران عزیز را به خودکفایی رسانده است. فشارهای سنگی، جنگ اقتصادی، تحریم های سخت با تلاش و افتخار آفرینی کارگران باعث انگشت به دهان ماندن دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی شد.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در جمع کارگران معادن زغالسنگ ضمن خیرمقدم به دکتر مرتضوی ، وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی و دکتر کاظمی مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد گفت : پذیرفتن دعوت ما و حضور در شهرستان های زرند و کوهبنان باعث خوشحالی ما و کارگران و روشن شدن چراغ امید در دلهایمان برای حل مشکل چندین ساله کارگران زحمت کش منطقه است.

عفت شریعتی افزود : کارگران منطقه مفیدترین زمان در طول شبانه روز و زندگی خود را در دل کوه در حال جانفشانی هستند که حمایت از این قشر زحمتکش و مظلوم وظیفه همه ماست .

وی ادامه داد: تامین نیازهای اولیه و ایمنی معادن، اعمال ضریب ۲ برای بیمه کارگران و حل مشکل خلأ بیمه ای کارگران و تامین رفاه کارگران مهمترین مشکل کارگران زحمتکش است که حل این مشکلات، نیازمند نگاه ویژه وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی است.

وزیر کار در پایان گفت: بنده امروز از نزدیک شاهد تلاش کارگران عزیزمان بودم و مشکلات این مردان پرتلاش را شنیدم و حتما پیگیر حل مشکل خلأ بیمه ای،ضریب ۲ کارگران و مشکلات بیمه ای کارگران و بازنشستگان، خواهیم بود.

photo 2023 08 22 14 22 13 photo 2023 08 22 14 22 12 photo 2023 08 22 14 22 12 2 photo 2023 08 22 14 22 11 2

انتهای پیام/