نقش موثر مرکز فنی و حرفه ای شهرستان زرند در اشتغال افراد جویای کار

سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمان گفت: مرکز فنی و حرفه ای شهرستان زرند نقش موثری در اشتغال افراد جویای کار داشته است.

به گزارش صدای زرند، افشین شهرکی سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمان با حضور در شهرستان زرند ضمن بازدید از کارگاه های آموزشی فعال بخش دولتی و افتتاح دو آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای، با امام جمعه و فرماندار شهرستان ملاقات کرد.

او با اشاره به اهمیت آموزش های فنی مهارتی و نقش مهارت آموزی در اشتغال جوانان گفت: مرکز فنی و حرفه ای شهرستان زرند در مقایسه با سایر مراکز استان با عملکرد آموزشی مناسب نقش موثری در اشتغال افراد جویای کار داشته است.

او گفت: با تلاش و پشتکار مدیریت و پرسنل این مجموعه آموزشی در یک ماه اخیر شاهد موفقیت چشمگیر این شهرستان مقاطع مختلف مهارتی در سطح استانی و ملی از جمله کسب رتبه در مسابقات مهارتی دانش آموزان در رشته طراحی گرافیک و راهیابی ۶ نفر از نوجوانان این شهرستان به المپیاد ملی مهارت در مرحله کشوری و کسب مدال نقره توسط کارشناس خبره کارخانه کنسانتره در مسابقات مهارت کارگران در سطح کشور بودیم.

مدیر کل فنی و حرفه ای استان ضمن تقدیر از حمایت های امام جمعه، نماینده و فرماندار مردمی و تعامل سایر مسئولین شهرستان با این مرکز آموزشی، ارتباط تنگاتنگ صنایع و معادن فعال شهرستان با این مجموعه و استفاده از ظرفیت های این مرکز را در راستای ایجاد اشتغال جوانان بسیار مهم و ضروری برشمرد.

سیدرضا حسینی فرماندار شهرستان ضمن خیرمقدم به مدیرکل فنی و حرفه ای استان مرکز آموزش فنی و حرفه ای را یکی از دستگاه های پویا، فعال و موثر در زمینه سازی اشتغال در سطح شهرستان دانسته و از زحمات رئیس و پرسنل مرکز فنی و حرفه ای شهرستان در جهت زمینه سازی اشتغال و کسب موفقیت های گوناگون تقدیر کرد.

در حاشیه این بازدید از تلاش تعدادی از مربیان و نخبگان انتخابی المپیاد مهارتی استان تقدیر گردید.

انتهای پیام/