یادداشتی پیرامون شکست‌های تیم فولاد زرند

از مَرکب تا مُرکّب‌ قضاوت‌ها

دو شکست پیاپی در دو بازی اول تیم لیگ برتر فوتسال فولاد زرند ایرانیان تب انتقادات را در فضای مجازی بالا برده است و هر کس از ظن خود یاوری دلسوز می‌شود برای تیمی که هنوز مُرکّب قرار داد بعضی بازیکنانش خشک نشده است.

صدای زرند – حسن ضیاءالدینی: عده‌ای ظاهرا دلسوزانه خواسته یا ناخواسته لگام کلمات را چنان کشیده‌اند که مَرکب ذهنشان به هر سو می‌تازد الا به سمت رستگاری تیمی که صبر و تدبیر چاره کارش است.

باخت در چند بازی آن هم در شروع فصل اتفاق غیر منتطره‌ای نیست و این حاصل جمع صفر تجربه جدیدی در تیم لیگ برتری زیسکو نیست!

همین تیم در فصل اول لیگ برتری‌اش با سرمربیگری “رضا کردی” از ۹ بازی تنها دو مساوی مقابل تیم کراپ و فرش آرا و یک پیروزی آن هم به لطف رعایت نکردن پروتکل‌های کرونا از طرف تیم حفاری – عدم انجام تست” پی سی آر” – کسب کرد و ۶ بازی را بدون امتیاز به رخت کن رفت که در پایان فصل جایگاه هفتم جدول را کسب کرد.ناگفته نماند ۶ امتیاز آخر فصل فولاد زرند با سرمربیگری امین پایمرد کسب شود.

تیم باسابقه کراپ الوند که شاکله تیمش را بازیکنان تیم ملی فوتسال تشکیل می‌دهند و در فصل قبل در جایگاه سوم جدول لیگ برتر ایستاد ،مانند تیم فولاد زرند ۲ بازی آغاز لیگ را به حریف واگذار کرد؛جالب اینکه در خانه خودش ۶ گل از مس سونگون دریافت و تنها یک گل به ثمر رساند!

تیم فوتسال فولاد زرند ایرانیان در فصل جدید با مدیرعاملی مهندس ابوذر باصره و سرمربیگری امین پایمرد بیشترین تغییرات را در بازیکنان داشته است که قطعا هماهنگی این بازیکنان مستلزم زمان است.

آیا بهتر نیست به جایی اینکه با نظرات خود ناامیدی را به تیم فوتسال زرند تزریق کنیم با مرور تجربیات گذشته در قضاوت‌های خود صبوری پیشه کنیم؟

photo 2023 08 16 07 08 24

انتهای پیام/