در اقدامی تحسین برانگیز از طرف فرمانده انتظامی کوهبنان،

خبرنگاران زرندی مورد تجلیل قرار گرفتند

به مناسبت روز خبرنگار فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کوهبنان از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستانهای کوهبنان و زرند تقدیر کرد.

به گزارش صدای زرند، آیین تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه با حضور سرهنگ سید رضا اسلامی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کوهبنان،جناب سرهنگ پورسلطان معاون فرماندهی و رئیس اداره اماکن نیروی انتظامی،شمس‌الدینی رئیس حفاظت و جمعی از خبرنگاران از علی نجف‌پور پیشکشوت عرصه خبر استان و خبرنگار صداوسیما،حسن‌ضیاءالدینی مدیر مسئول پایگاه اطلاع‌رسانی صدای زرند و خانم فاطمه حسینی و فاطمه اکبرزاده خبرنگاران شهرستان در دفتر فرماندهی انتظامی این شهرستان مورد تجلیل قرار گرفتند

سرهنگ اسلامی در این نشست صمیمی با تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی ،خبرنگاران را افسران قلم به دست در مقابله با جنگ نرم دشمن نام برد و گفت: در واقع نیروی انتظامی و اصحاب رسانه با روشن گری در میدان مقابله با جنگ نرم دشمن اهداف مشترک را دارند.

فرمانده انتظامی شهرستان کوهبنان هدف از دعوت خبرنگاران هر دو شهرستان در مراسم تجلیل را وحدت و همدلی بیش از پیش خبرنگاران و توفیقات روز افزون در خدمتگزاری به مردم عنوان کرد.

فرمانده انتظامی کوهبنان با بیان اینکه ، خبرنگاران باید خبرنگاری را از حضرت زینب(س) یاد بگیرند؛اظهار امیدواری کرد فعالین رسانه شهرستانهای زرند و کوهبنان با تلاش‌های صادقانه و همت دوچندان خود به تأسی از رسالت روشنگری حضرت زینب (س) در راستای «جهاد تبیین» و مقابله با توپخانه های دروغ و جعل دشمنان بکوشند و در راستای پیشرفت و تحول دو شهرستان تلاش نمایند.

وی کوهبنان را از شهرستانهای امن استان نام برد گفت: در حال حاضر امنیت شهرستان کوهبنان مطلوب و خوشبختانه هیچ گونه مصداق ناامنی در حوزه استحفاظی این شهرستان نداریم.

در ادامه خبرنگاران دیدگاه های خود را مختصر بیان و به معرفی فعالیت خود پرداختند.

در پایان این مراسم از تلاش های خبرنگاران و فعالین عرصه خبر و رسانه شهرستانهای کوهبنان و زرند با اهدای و لوح تقدیر و هدایایی تجلیل به عمل آمد.

لازم به ذکر است تعدادی از خبرنگاران زرند از اقدام تحسین بر انگیز و ارزشمند فرماندهی انتظامی شهرستان کوهبنان که زمینه دیدار صمیمی خبرنگاران دو شهرستان را فراهم کرد قدردانی کردند.

خاطرنشان می‌شود، برای اولین بار در شهرستان کوهبنان از خبرنگاران زرند تجلیل به عمل آمده است.

انتهای پیام/