پیام تبریک فرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه زرند، به مناسبت روز خبرنگار

سرهنگ پاسدار حسین امیری فرمانده سپاه زرند به مناسبت 17مرداد ماه شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی وروز خبرنگار پیام تبریکی را صادر نمودندکه متن این پیام بدین شرح می باشد.

به گزارش صدای زرند، متن این پیام به شرح زیر میباشد:

تقارن ۱۷ مرداد سالروز شهادت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار با ایام محرم حسینی (علیه السلام) بیانگر این نکته است که رسالت شما خبرنگاران در راستای رسالت پیام آور عاشورا حضرت زینب (سلام الله علیها) است. وقطعا رسالت خبرنگاران عزیزرا ،در تبلیغ وترویج مکتب حسینی (علیه السلام) وضرورت فرهنگ سازی جهادتبیین دوچندان خواهد نمود.

سلام و درود می فرستیم، بر تمامی خبرنگاران شهید که قلم را سلاح خویش و رسانه را سنگر دفاع از استقلال و آزادی و مقابله با زرمندان و زورمندان بریده از انسانیت و قدرت‌های سلطه ‏گر جهانی قرار دادند و در این راه پرافتخار به لقاء محبوب رسیدند. و سلام و درود خدا بر تمامی وقایع‌ نگارانی که حرمت قلم و آگاهی را پاس می‏دارند و خامه خویش را جز در مسیر حق و عدالت به کار نمی‏گیرند.

روز خبرنگار فرصتی ارزشمند و گرانبها است ، برای پاسداشت مقام شامخ تمامی انسان های فرهیخته که در راه روشنگری و آگاهی بخشی به جامعه جان خود را تقدیم انقلاب کردند.خبرنگارانی که به راستی تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه اند. وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند، زیرا همواره در عمق جامعه زندگی می کنند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه ای، مرهون تلاش های شبانه روزی آنهاست.

و راستی که رسالت اصحاب خبر و رسانه بسیار خطیر و حساس است. چنانچه پیامبر خدا صلی الله علیه و آله در حدیثی فرموده است: «حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس». از همین روست که می توانیم حق گویی و مطالبه گری حق توسط خبرنگاران عزیز را مجاهدتی عظیم و فداکاری فرهنگی سترگ بنامیم و قدردان آن باشیم.

این جانب با تسلیت شهادت سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین علیه السلام و ۷۲ تن از یاران باوفایش، ۱۷ مرداد سالروز شهادت شهید محمود صارمی و روزخبرنگار بر همه مجاهدان عرصه جهاد تبیین گرامی‌باد و زحمات وتلاش با ارزش همه شما اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان زرند.، خصوصا خبرنگاران بسیجی در پوشش و انعکاس اخبار سپاه و بسیج را ارج نهاده و دوام توفیقات روز افزون شما را از درگاه خداوند متعال را خواستاریم.

سرهنگ پاسدار حسین امیری – فرمانده سپاه شهرستان زرند

انتهای پیام/