نماینده زرند و کوهبنان:

ان‌شاءالله به زودی زمینه اشتغال بیش از ۳۰۰۰ نفر در زرند و کوهبنان مهیا خواهد شد

نماینده مردم زرند و کوهبنان به همراه مدیران کارخانه های فولاد زرند ایرانیان ، مجتمع صنعت و معدن ذوب آهن جنوب شرق ایرانیان (سیریز) و آریا جنوب ایرانیان در راستای پیگیری و درخواست تامین گاز مصرفی مورد نیاز این مراکز صنعتی با دکتر اوجی ، وزیر نفت دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش صدای زرند، نماینده مردم زرند و کوهبنان در این دیدار ضمن تشکر از هماهنگی جلسه توسط وزیر نفت گفت : سالهاست که منطقه زرند و کوهبنان به مهمترین قطب معدنی و صنعتی کشور تبدیل شده که تعداد زیادی از مردم منطقه روزی خود را از تلاش و سختی های زیاد در این مراکز صنعتی و معدنی کسب میکنند.

وی ادامه داد: صنایع شهرستان زرند در حال حاضر با مشکل کمبود گاز مواجه هستند که با تامین گاز این صنایع با گسترش کار خود و احداث چند کارخانه کنسانتره و … زمینه اشتغال بیش از ۳۰۰۰ جوان منطقه و گازرسانی به روستاهای همجوار صنایع ذکر شده فراهم می گردد.

شریعتی افزود: مردم منطقه با وجود صنایع و معادن زیاد در نزدیکی محل سکونتشان توقع اشتغال خود و یا فرزندانشان را در این مراکز دارند که با تامین گاز و حل مشکلات کارخانه ها میتوانیم زمینه اشتغال آن ها را فراهم کنیم.

دکتر اوجی، وزیر نقت در این دیدار گفت: شهرستان های زرند و کوهبنان بهشت معادن کشور هستند و صنایع منطقه میتوانند از این نعمت به نحو احسن بهره مند و زمینه ساز اشتغال جوانان پرتلاش و متخصص منطقه گردند.

در پایان وزیر نفت با پیشنهاد تامین گاز به صنایع زرند موافقت کرد و دستور اقدامات لازم را به مراجع مربوطه صادر کرد.

انتهای پیام/