تلاش پنج ساعته برای مهار آتش در ساختمان تجاری مسکونی زرند

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند از عملیات اطفای حریق یک واحد تجاری مسکونی در خیابان شهدای محمد اباد خبر داد.

به گزارش صدای زرند، مرتضی بخشی با اعلام اینکه این حادثه درساعت ۹:۲۶ دقیقه به این سازمان اعلام که نیروهای این سازمان از ایستاههای۱ و۲ به محل حادثه اعزام شدند گفت:به محض رسیدن به محل حادثه مشاهده شد که شعله‌های آتش و دود از پنجره ها طبقه دوم به آسمان زبانه می کشد و مشخص شد که محل حادثه انبار مواد بازیافتی این فروشگاه می باشد

بخشی در ادامه افزود:آتش نشانها پس از ایمن سازی محیط، قطع جریان برق و گاز و با استفاده از تجهیزات آتش‌نشانی و کشیدن چندین لوله آبدهی از دو جبهه به کانون آتش نفوذ کردند و با توجه به حجم بالای مواد،مهار این حریق نزدیک به پنج ساعت به طول انجامید.

وی در ادامه با بیان اینکه نیروهای عملیاتی توانستند پس از برداشتن قسمتهایی از دیوار قسمت شمالی این ساختمان عملیات لکه گیری و تخلیه دود را آغاز کنند،تصریح کرد:خوشبختانه این حادثه هیچگونه مصدومی نداشت و آتش نشانان پس از ایمن سازی ، محل را به مالک تحویل و به ایستگاه برگشتند.

رئیس آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند ضمن قدردانی ازحضور به موقع نیروهای انتظامی ،راهور،اورژانس،برق و گاز شهرستان گفت:علت و میزان خسارتهای وارده به این ساختمان توسط کارشناسان در حال بررسی می باشد .

وی در پایان افزود:این عملیات ساعت ۱۴ به پایان رسید.

شایان ذکر است یک مورد امداد و نجات جاده ای و دو مورد گرفتن حیوانات خطرناک نیز از دیگر فعالیتهای امروز این سازمان بوده است.

photo 2023 07 14 15 36 47 photo 2023 07 14 15 34 47

انتهای پیام/