در نشست نماینده زرند با مسئولان سیریز زرند

پیگیر گرفتن مساعدت استاندار یزد برای جاده سیریز-بافق هستم

اعضای شورای اسلامی ، شهردار سیریز و بخشدار بخش یزدان آباد، یکشنبه 11تیرماه 1402 با نماینده محترم مردم شهرستان زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی، دیدار کردند.

به گزارش صدای زرند به نقل از پرتال خبری سیریز، در این دیدار مشکلات شهر سیریز به صورت مکتوب به سرکارخانم شریعتی تحویل و از ایشان قول پیگیری گرفته شد.

از جمله مواردی که در این جلسه از طرف شورای اسلامی درخواست گردید:با توجه به صنعتی و معدنی بودن شهرستان‌های زرند و بافق، روزانه شاهد تردد تریلرهای بی شماری هستیم که منجر به تصادفات و گاهاً فوت همشهریان عزیزمان می گردند، بنابراین احداث باند دوم محور مواصلاتی زرند – سیریز – بافق ضروری است؛ خانم شریعتی قول مساعدت جهت پیگیری این درخواست را از استانداری استان یزد دادند؛ نتایج جلسه ایشان با استاندار یزد متعاقبا از همین کانال خبری به اطلاع همشهریان عزیز خواهد رسید.

درخواست بعدی شورای اسلامی از نماینده مردم شهرستان که مطالبه مردمی است، ابلاغ نشدن طرح هادی شهری بعد از ۳ سال وقفه بود. رئیس شورای اسلامی در این خصوص ضمن گزارش پیگیری هایی که انجام شده اظهار کرد لازم است نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی قبل از ابلاغ طرح هادی شهری به مسئولان مربوطه در استانداری تذکرات لازم را بدهند تا با ابلاغ جامع و کامل طرح هادی، مشکلات مردم در این خصوص مرتفع گردد.

از دیگر درخواست‌های شورای اسلامی ، شهردار سیریز و بخشدار ؛ تکمیل خدماتی از جمله ماشین آلات آتش نشانی و لودر بود که سرکار خانم شریعتی در این خصوص قول همکاری دادند و با اظهار امیدواری جهت پیگیریی‌های لازم از معاونت شهری در تهران بتوانند شهرداری سیریز را از این نعمت برخوردار گردانند.

در پایان خانم شریعتی نماینده پرتلاش و محترم مردم در مجلس شورای اسلامی، ضمن تشکر از حاضرین در جلسه قول مساعد داد تا موارد فوق الذکر را پیگیری کنند تا مردم شهر سیریز که لایق بهترین ها هستند به امکانات اولیه برسند.

انتهای پیام/