رئیس جمهور 

طرح انتقال آب به زرند یکی از مهمترین برنامه‌های دولت است

آیت الله رئیسی در سفر یک روزه به استان کرمان و در گفتگو با نماینده مردم زرند و کوهبنان ، طرح انتقال آب خلیج فارس به زرند را یکی از مهمترین برنامه های پیش روی دولت عنوان کرد.

به گزارش صدای زرند به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم زرند و کوهبنان، عفت شریعتی در دیدار با رئیس جمهور و وزیر نیرو در سفر یک‌روزه به استان کرمان ، مهمترین مشکل منطقه زرند و کوهبنان را کمبود آب شرب و کشاورزی عنوان کرد و  خواستار تسریع در انتقال آب خلیج فارس به زرند شد.

وی در این دیدار گفت : مردم منطقه ما از زمان تصویب طرح انتقال آب خلیج فارس به زرند چشم انتظار این نعمت الهی هستند و شروع پروژه مطمئنا چراغ امید را در دل همه مردم زحمت کش و ولایت مدار منطقه روشن خواهد کرد.

آیت الله رئیسی در این دیدار ضمن تشکر از همراهی نماینده مردم زرند و کوهبنان در سفر یک روزه وی به استان کرمان گفت : انتقال آب به شهرستان زرند در اولویت کار ما در طرح آبرسانی آب خلیج فارس به مناطق بحرانی است و انتقال آب خلیج فارس به زرند را فراموش نخواهیم کرد و به زودی این اتفاق خواهد افتاد.

وزیر نیرو گفت : طرح انتقال آب خلیج فارس به منطقه با پیشرفت ۴۵ درصدی انجام شده است و خط انتقال آب خلیج فارس تا شهرهای زرند ، سیرجان و انار ادامه می یابد.

انتهای پیام/