در دیدار نماینده مردم زرند و کوهبنان با وزیر نیرو

در آوردن آب خلیج فارس به زرند عجله کنید

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده مردم زرند و کوهبنان ، در راستای پیگیری و رایزنی حل مشکلات شهرستان های زرند و کوهبنان نماینده مردم زرند کوهبنان با دکتر علی اکبر محرابیان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش صدای زرند، در این دیدار عفت شریعتی گفت: در سالهای اخیر و خشکسالی های پیاپی ، مردم زرند و کوهبنان با بحران بی آبی مواجه شدند که ضمن تشکر از موافقت وزیر نیرو با انتقال آب خلیج فارس ، خواستار تسریع(عجله) در شروع این پروژه شد.

نایب رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان افزود : با صنعتی شدن منطقه سرمایه گذاران محترم زیادی جهت سرمایه گذاری در شهرستان های زرند و کوهبنان اعلام امادگی کرده اند که نیازمند همراهی تمامی مسئولین اجرایی می باشد که بحمدالله در دولت آیت الله رئیسی همیشه همراه و کنار سرمایه گذاران عزیز جهت آبادانی ایران عزیز بوده اند.

شریعتی تامین برق و آب کارخانه یک میلیون تنی کنسانتره آریا جنوب ، پیگیری برق روستاهای فاقد برق ، ارتقا نمایندگی آب منطقه ای شهرستان کوهبنان به اداره ، همراهی جهت رفع شهرستان ها از بحران آبی در تابستان را مهمترین مشکلات منطقه دانست و خواستار پیگیری و رفع این مشکلات شد.

دکتر علی اکبر محرابیان در این دیدار گفت : حل مشکل آب شهرستان های زرند و کوهبنان در دستور کار ماست و به زودی اقدامات لازم را جهت انتقال آب خلیج فارس به زرند را انجام خواهیم داد تا مردم منطقه از این نعمت الهی بهره مند گردند.

وی ادامه داد : مطمئنا در سال جاری رشد تولید در دستور کار ماست و برای همراهی با همه سرمایه گذارانی که با هدف تولید و اشتغال زایی فعالیت می کنند برنامه ویژه ای خواهیم داشت و مشکلات پیش روی آنان را رفع خواهیم کرد.

انتهای پیام/