ادامه ماجرای یک آگهی استخدامی حاشیه‌دار/

مسئولین محترم، مردم بیدارند! شما چطور…؟

ظاهراً هنور خبری از بومی‌گزینی ویژه‌ی زرند در استخدام "شرکت قدرتمند مپنا" در نیروگاه سیکل ترکیبی علی‌آباد نیست؛ به نظر می‌رسد مسئولین محترم فکر می‌کنند مردم پیگیر ماجرا نیستند، اما نمی‌دانند مردم بیدارند و پیگیر ماجرا!

صدای زرند – جواد زمانی: یکی از کاربران زرندی در فضای اینستاگرام روز گذشته از ادمین پیج رسمی مپنا در پست استخدام این شرکت در نیروگاه سیکل ترکیبی علی‌آباد سوال کرده است: “ظاهراً با پیگیری انجام شده قرار شد که [در استخدام] فقط افراد بومی شهرستان زرند باشند” که ادمین این پیج در پاسخ، این موضوع را رد کرده است و بومی‌گزینی را مختص تمام شهرستان‌های استان دانسته است.

هرچند در ادامه این پست و در اسلایدهای بعدی در یک بند توضیحات، اولویت جذب داوطلبین زرندی در شرایط مساوی ذکر شده است، اما باز در همین بند هم دلشان نیامده است که زرند را ویژه ببینند و مجدد “کرمان و سایر شهرستان‌های استان کرمان” در اولویت مذکور، گنجانده شده است!!

به نظر می‌رسد یا مسئولین محترم می‌خواهند از اصل “سکوت رسانه‌ای”، موضوع این استخدام و بومی‌گزینی و غیربومی‌گزینی را به ورطه فراموشی بکشانند [که ما همان خوش‌بین قبلی هستیم و ان‌شاالله این‌چنین نیست] و یا هنوز “شرکت قدرتمند مپنا” خطی از پیگیری‌های بعمل آمده نخوانده است؛ و شاید هم ادمین پیج مذکور هنوز در باغ ماجرای پیگیری‌های بعمل‌آمده قرار نگرفته است. در هر صورت نیاز به شفاف‌سازی از سوی مسئولین عزیز زرند است. بسم‌الله…

انتهای پیام/