با حضور خدام رضوی؛

جشن زیر سایه خورشید در کوهبنان برگزار شد

همزمان با دهه کرامت جشن بزرگ خانوادگی میلاد امام رضا (ع) با حضور کاروان زیر سایه خورشید و سفیران امام خوبی ها و سخنرانی حجت الاسلام سید یحیی مرتضوی از فضلا و خطبای مشهور قم ، مدیحه سرایی سید مهدی شریعتی ، شعر خوانی صابر خراسانی‌ و اجرای سید کاظم نوبهار همراه با نور افشانی ، اهدای جوائز ، توزیع هدایای متبرک‌ نمک و نبات در محل تکیه شهید روح الامینی کوهبنان برگزار شد.

صدای زرند – نامجو کوهبنانی: در این‌ مراسم حجت الاسلام سید یحیی مرتضوی گفت: مثل اهلبیت همانند کشتی نوح است هر کس با اهلبیت باشد اهل نجات و رستگاری است و برای انسان عاقبت بخیری در بر دارد.

وی خاطر نشان کرد: در طوفان عظیم متلاطم دنیای امروز باید به اهلبیت تمسک داشته باشیم تا راه را از چاه تشخیص دهیم و سعادتمند شویم .

استاد حوزه و دانشگاه افزود: اهلبیت در تمام موارد راهکار نشان دادند لذا حضرت امام رضا (ع) در نیشابور در جمع فضلا و اندیشمندان توحید را دژ محکم عنوان کرد .

وی ابراز داشت: اگر دوستدار امام رضا (ع) هستیم احسان ، انفاق ، توجه به نیازمندان ، گذشت ، بخشش را در دستور کار داشته باشیم.

حجت الاسلام مرتضوی گفت: آخر همه علوم ، خیر ، خوبی و صلاح منتهی به اهلبیت می شود چون بانی همه این امور اهلبیت هستند.

وی ادامه داد: هر کس با خدا باشد ، معیار زندگیش را خدا قرار دهد و اهلبیت را سرلوحه امورات خود قرار دهد سعادتمند می شود.

استاد حوزه و دانشگاه افزود: اهلبیت چون دست شان را به خدا دادند جاودانه شدند لذا شاهد جمعیت میلیونی در اربعین حسینی هستیم .

وی تاکید کرد: شرط توحید مداری در زندگی ولایت اهلبیت است که در قلب و جان همگان جای گرفته چون مادران محبت اهلبیت را با گوشت ، پوست و خون ما عجین کردند.

حجت الاسلام مرتضوی ادامه داد: برکت مال و روزی بواسطه زیارت اهلبیت محقق خواهد شد در حالی که اشک بر اهلبیت خصوصا سید الشهدا انسان را پاک می کندلذا امید ما به شفاعت اهلبیت است .

در پایان مجید توکلی فرماندار کوهبنان با تبریک دهه کرامت گفت: امسال طرحی در دستور کار قرار گرفته تا دختران شهرستان کوهبنان به اندازه وسع خود در جهت بازسازی و مقاوم سازی حرم حضرت زینب (س) و حرم حضرت رقیه (س) مشارکت کنند.

انتهای پیام/

*عکس: yjc