حاج موسی محمدی:

شرط اصلی کارآفرینی، توکل است

کارآفرین و خیر نمونه کشوری در جمع دانشجویان دانشگاه جیرفت عنوان کرد: کارآفرین جهان هستی خداست و چون خداوند از روح خود در انسان دمیده است، پس همه ما می‌توانیم کارآفرین شویم و شرط کارآفرینی توکل، تفکر صحیح، آموزش مهارت، ایجاد خلاقیت و دیدن الگوهای موفق و یا مطالعه‌ی زندگی کارآفرین می‌باشد.

به گزارش صدای زرند، حاج موسی محمدی در این مراسم بیان داشت: خوشحالی من در این است که همه ملت ایران کارآفرین باشند و هیچ فقری در جامعه وجود نداشته باشد. داشتن ایران قوی و ثروتمند به دست کارآفرینان میسر می‌شود.

وی ادامه داد: امروز احساس می‌کنم رسالت من ترویج فرهنگ کارآفرینی است. لذا به همین منظور بدون هیچ چشم‌داشتی فعالت خود را در سراسر کشور آغاز نموده‌ام که خوشبختانه مورد استقبال مسئولین و حاضرین در مراسم مختلف قرار گرفته است.

محمدی با اشاره به اهمیت توکل به خدا در مسیر کارآفرین و ثروت‌آفرینی، اظهارداشت: ازدواج موجب افزایش برکت در زندگی انسان است. زیرا ازدواج در وجود انسان احساس نیاز ایجاد می‌کند و انسان اگر به خدا توکل کرده باشد، بعد از ازدواج انرژی سرشار جوانی او را به سمت کارهای مثبت کشیده می‌کشد. از طرفی فرزندآوری نیز علاوه بر اینکه نیاز جامعه ما است خود نیز می‌تواند از همین مسیر موجب برکت در زندگی انسان‌ها شود.

این خیر نمونه کشوری بیان داشت: خدا را شاکرم که توانسته‌ام تاکنون موجبات ازدواج ۷۸ معلول را فراهم کنم که ثمره‌ی این ازدواج‌ها بیش از ۲۰۰ فرزند بوده است و خوشحالی من این است که برخی از آن‌ها اکنون در رشته‌های پزشکی در دانشگاه پذیرش و در حال تحصیل می‌باشند. و از آن‌محترم این اقدام خود را یک لبیک عملی به دغدغه‌های مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در مورد موضوع حمایت از فرزندآوری می‌دانم.

لازم به توضیح است که در پایان به مناسبت روز دختر به بیش از ۱۲۰ نفر از دانشجویانی که نام آن‌ها فاطمه یا معصومه بود، هدایایی از سوی حاج موسی محمدی اهدا شد.

انتهای پیام/