مرگ دلخراش کودک ۲ ساله زرندی

محمد رضا عسکرزاده پدر مرسانا در حالی که اشک می‌ریخت و نای سخن گفتن را نداشت به سختی ماجرای جان باختن فرزندش را بیان کرد.

صدای زرند – فاطمه اکبرزاده: وی که در روستای علی آباد علیا زندگی می‌کند، گفت فرزندم به تنهایی در خانه خواب بود و من جلوی حیاط منزل پس از قطع برق اقدام به سرویس کولر نمودم و در این بین مقداری آب از کولر خارج و اطراف آن ریخته شده بود بعد از انجام کار قصد وصل کردن برق منزل را نمودم که هنگام وصل برق اژیر سیستم دزدگیر به صدا درآمد و با بلند شدن صدای دزدگیر خانه فرزندم که در خواب بسر می‌برد، بیدار شد و کفشهایش را پوشید به محض اینکه قدم رو آب‌های ریخته شده از کولر گذاشت ناگهان نقش زمین شد، آن لحظه که با پیکر بیجان فرزندم مواجه شدم، سعی در نجات فرزندم را داشتم.

بلافاصله پیکر بیجان فرزندم را بغل گرفتم در حالی که خون از بینی می‌ریخت و بی‌حال بود با خودرو وانت پدرم به تنهایی در حالی که اشک می‌ریختم و داد و فریاد میزدم به بیمارستان رساندم. متاسفانه فرزندم جلوی چشمان خودم پرپر شده.

این پدر داغدار که بشدت بغض گلویش را گرفته بود. گفت من دارای دو فرزند یک پسر و یک دختر هستم که متاسفانه دختر نازنینم را ناخواسته از دست دادم.

وی با اشاره به فرا رسیدن فصل تابستان و اینکه بسیاری از مردم اقدام به سرویس کولر را مینمایند حتما نکات ایمنی را رعایت فرمایند تا شاهد اینگونه حوادث داخراش و جبران ناپذیر نباشیم.

photo 2023 05 27 14 42 11 2

انتهای پیام/