همایش بزرگ دختران فاطمی در شهرستان زرند برگزار شد

حجت الاسلام شجاعی امام جمعه زرند هم با تبریک دهه کرامت و روز دختر با تأکید بر رعایت حفظ عفاف و حجاب ، به توطعه های دشمنان در گسترش بی حجابی در جامعه اشاره کرد و گفت:در قرآن مجید نسبت به عفاف و حجاب زنان تاکید بسیاری شده و عفاف و حجاب باعث حفظ و صیانت جامعه می شود.

به گزارش صدای زرند، در قرآن کریم نسبت به عفاف و حجاب زنان بسیار تاکید شده و عفاف و حجاب باعث حفظ و صیانت و آرامش جامعه می شود.

سید رضا حسینی نژاد فرماندار زرند با تبریک روز دختر ،دهه کرامت را از ابتکارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ا دانست و افزود این دهه فرصت ارزشمندی برای معرفی سیره امام رضا(ع)، حضرت فاطمه معصومه(س) است.

فرماندار زرند گفت دختران ایران اسلامی ما با پیروی از وصیتنامه شهدا گرانقدر در دفاع از ارزشهای والای الاسلام و قران توجه جدی به مسئله حجاب و عفاف دارند.

وی گفت ،دختران امروز که مادران فردا هستند، نقش بسیار مهمی در تعیین سرنوشت فرهنگی و فکری جامعه دارند، دختران ایران اسلامی ما با تاسی از حضرت فاطمه معصومه(س) و الگوپذیری از ایشان زمینه ساز تعالی معنوی و اخلاقی دختران جهان خواهند بود.

وی با بیان ضرورت هوشیاری بیش از پیش در مقابله با تهاجم و نفوذ فرهنگ غربی گفت ، فرهنگ غرب بر پایه آزادی مطلق و بی قید و شرط و برای برآورده کردن همه خواسته‌های نفسانی شیطانی شکل گرفته که عاقبتش نابودی بشریت است در صورتی که محدودیت‌هایی که در دین مبین اسلام در نظر گرفته شده است، هدفش حفظ کرامت انسانی و عزت بشر است.

عبدالوحید جعفری مدیر آموزش و پرورش زرند هم با تبریک فرا رسیدن روز دختر گفت این همایش با همکاری خانواده های دانش‌آموزان به منظور تجلیل از مقام ارزشمند دختر برگزارشد.

پخش نماهنگ ، اجرای سرود و تجلیل از نامهای فاطمه و معصومه از دیگر برنامه های این همایش بود.

انتهای پیام/