طی حکم استاندار کرمان؛

اکبر ایزدی بخشدار یزدان آباد زرند شد

طی مراسمی، اکبر ایزدی بخشدار جدید یزدان آباد شهرستان زرند معرفی و از خدمات سید میثم ترابی بخشدار سابق، تجلیل شد.

به گزارش صدای زرند، ظهر امروز آیین تودیع و معارفه بخشدار جدید و سابق یزدان آباد با حضور فرماندار شهرستان زرند، امام جمعه بخش یزدان آباد، شهردار یزدانشهر و شهردار سیریز، دهیاران بخش، فرماندهان نظامی و انتظامی و خانواده های معزز شهدا و ایثارگران برگزار شد.

در این مراسم، بنا به پیشنهاد فرماندار زرند و حکم استاندار کرمان، اکبر ایزدی بخشدار جدید یزدان آباد منصوب شد و از خدمات سید میثم ترابی، بخشدار سابق یزدان آباد تقدیر بعمل آمد.

“سید رضا حسینی نژاد” فرماندار زرند در این مراسم گفت: انتظار ما و مردم بخش یزدان آباد از بخشدار جدید این است که حرکت و خدمتی جهادگونه را در بخش آغاز و برای رفع مشکلات مردم این خطّه، نهایت تلاش خود را مبذول دارد و از هر گونه سیاسی کاری و حزب بازی در انجام امور محوله، خودداری کند و چون امسال، سال انتخابات است، جهت حضور حداکثری مردم این دیار در پای صندوق های رای، تدابیر لازم را اتخاذ کند.

وی از درگاه احدیت، توفیقات روز افزون را برای بخشدار جدید مسألت نمود و افزود: بنده و دیگر دوستان خدمتگزار در دولت انقلابی، تمام تلاشمان این است تا در ظل توجهات حضرت ولیعصر (عج) و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و دولت انقلابی، به سوی آبادانی و پیشرفت روز افزون حرکت نماییم.

انتهای پیام/