فرماندهی انتظامی شهرستان زرند شهادت سرگرد یاسر عبدلی را تسلیت گفت

فرماندهی انتظامی شهرستان زرند در پیامی شهادت جانشین پلیس اطلاعات فرماندهی انتظامی شهرستان خاش سرگرد "یاسرعبدلی" در درگیری مسلحانه در منطقه خاش سیستان و بلوچستان را تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش صدای زرند، متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

” وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ ”

سرهنگ صمدالله ترابی، طی پیامی اعلام کرد که: بار دیگر شاهد بودیم که فرزندی رشید، دلیر، برومند و فداکار از دیار شهیدپرور استان کرمان – شهرستان کوهبنان، جان خود را در مسیر مقدس حفظ امنیت و آرامش جامعه نثار کرد تا مجرمان نتوانند اخلالی در نظم و امنیت شهر ایجاد کنند.

سرگرد یاسرعبدلی، از پرسنل شریف و فداکار فراجا در شهرستان خاش در حین درگیری با اشرارمسلح در این شهرستان ، برای دفاع از کشور عزیزمان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

اینجانب شهادت مظلومانه همکار گرانقدرمان شهیدوالامقام سرگرد یاسرعبدلی را به محضرفرمانده معظم کل قوا، خانواده بزرگوار و بازماندگان مکرم این شهید عزیز، همرزمان ،دوستان و همه‌ مردم عزیز استان کرمان بویژه مردم شهید پرور شهرستان کوهبنان تبریک و تسلیت عرض کرده و از خداوند بزرگ علو درجات و همنشینی با مولا و مقتدایش سیدالشهداء امام حسین (ع) و اولیا الهی را برای روح بلند این شهید والامقام خواستارم و برای یادگارانش، صبر و سلامتی مسالت دارم.

صمدالله ترابی – فرماندهی انتظامی شهرستان زرند

انتهای پیام/