پایان اولین دوره آموزشی آتش نشانان داوطلب زرند

اولین دوره آموزشی آتش نشانان داوطلب در سال 1402 به پایان رسید.

به گزارش صدای زرند، مرتضی بخشی رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند با اعلام این خبر گفت: این دوره آموزشی که در واقع اولین دوره آموزش مقدماتی برای آتش‎نشان‎های داوطلبدر سال ۱۴۰۲ می باشد از ۱۶ اردیبهشت ماه به مدت ۷ روز در ایستگاه شماره یک سازمان آتش‎نشانی و خدمات ایمنی برگزار شد.

بخشی رئیس سازمان آتش نشانی با اعلام اینکه هدف از برگزاری این دوره های آموزشی آشنایی و آمادگی شهروندان در هنگام بروز حوادث و مقابله با آن درهر شرایطی می باشدگفت: استفاده از این دوره های آموزشی ویژه بانوان و آقایان می باشد .

وی با اعلام این موضوع که رخ دادن یک حادثه آتش سوزی یکی از محتمل ترین حوادث در سطح شهرها و جوامع امروزی می باشد گفت: اگر شهروندی روشهای پیشگیرانه مناسب برای مقابله با بحران و خاموش کردن آتش را فرانگرفته باشد مطمئناً باید،هزینه های مالی فراوانی را به جان بخرد .

بخشی استفاده از نیروهای داوطلب در زمانهای بحرانی و حریق های بزرگ را پشتوانه مناسبی برای آتش نشانان دانست و تصریح کرد: در این دوره بیش از ۳۰ نفر از آقایان مقدمات آموزشهای اولیه آتش نشانی را فراگرفته و از تاریخ ۳۰اردیبهشت ماه دوره آموزشی بانوان آغاز خواهد شد .

وی در پایان تصریح کرد: شهروندان علاقمند می توانند جهت شرکت در این کلاسها همه روزه با شماره ۳۳۴۳۸۱۶۴ این سازمان تماس و ثبت نام نمایند.

انتهای پیام/