پایش پرونده زندانیان به صورت مستمر انجام می‌شود

در راستای سیاست‌های کلی قوه قضائیه مبنی بر بازدید قضات دادگاه و دادسرا از زندان و ملاقات چهره به چهره با زندانیان و بررسی مسائل و درخواست آنان دکتر فرحبخش رئیس دادگستری به همراه رضا یعقوبی دادستان شهرستان و مقامات قضایی زرند از زندان‌ این شهرستان بازدید کردند.

به گزارش صدای زرند، دکتر “ابوالفضل فرحبخش” رییس دادگستری شهرستان زرند در حاشیه این بازدید گفت: در سال گذشته بازدیدهایی که توسط قضات محترم دادگستری از زندان انجام شده تعداد ۱۷۰ مورد بوده و از لحاظ تسهیلات قضایی و ارفاقات قانونی به زندانیان به تعداد ۴۶ نفر اعطای مرخصی پایان حبس، به تعداد ۱۷۱۱ نفر مرخصی و به تعداد ۳۴ نفر آزادی مشروط و مسایلی از این دست به زندانیان واجد شرایط اعطا شده است.

دکتر فرحبخش اضافه کرد: باتوجه به ضرورت پایش پرونده زندانیان و سرکشی دوره ای از زندان ها، مشکلات زندانیان توسط قضات چهره به چهره بررسی و مقرر شد که این بازدیدها به صورت مستمر برگزار شود.

وی یادآور شد: در بازدید از زندان علاوه بر رسیدگی به پرونده قضایی زندانیان، وضعیت زندان از نظر رفاهی، بهداشتی و غذایی نیز مورد بررسی قرار گرفت و بازدید میدانی از برخی بندهای زندان صورت گرفت.

 

انتهای پیام/