معاون توسعه، مديريت منابع و برنامه ريزی دانشگاه علوم پزشکی کرمان خبر داد:

فراخوان جذب و استخدام ۱۳۹ نفر در دانشگاه علوم پزشکی کرمان

معاون توسعه، مديريت منابع و برنامه ريزی دانشگاه علوم پزشکی کرمان از فراخوان جذب و استخدام ۱۳۹ نفر پرستار و بهورز به صورت پیمانی و قراردادی در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش صدای زرند به نقل از وبدا کرمان؛ معاون توسعه، مدیریت منابع و برنامه ریزی دانشگاه گفت: مجوز جذب ١٣٩ نفر پرستار و بهورز از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اخذ شده است که از این تعداد ۳۸ نفر پرستار به صورت پیمانی و ۱٠۱ نفر بهورز به صورت قراردادانجام کار معین در دانشگاه جذب و استخدام می شوند.

دکتر سید میثم موسوی افزود: فراخوان جذب پرستار، پنجشنبه ٢١ اردیبهشت ماه بر روی سایت دانشگاه علوم پزشکی کرمان به آدرس Kmu.ac.ir قرار خواهد گرفت و متقاضیان می توانند از روز شنبه ٢٣ اردیبهشت نسبت به بارگذاری مدارک و ثبت نام اقدام نمایند.

وی اضافه کرد: فراخوان جذب بهورز نیز در هفته پایانی اردیبهشت ماه جاری بر روی سایت دانشگاه علوم پزشکی کرمان به آدرس Kmu.ac.ir قرار خواهد گرفت.

دکتر سید میثم موسوی با اشاره به اینکه که طبق مطالعات و بررسی های انجام شده، شاخص نسبت پرستار به تخت در دانشگاه علوم پزشکی کرمان پایین تر از میانگین کشوری است گفت: تلاش های بی وفقه ای برای جذب تعداد بیشتری پرستار مطابق واحدها و بخش های جدید و توسعه یافته که از سال ١۴٠٠ به بعد به بهره برداری رسیده اند را جهت اخذ مجوز از سازمان اداری و استخدامی و وزارت بهداشت انجام داده ایم.

وی افزود: امیدواریم که بتوانیم در ماهای آینده مجددا مجوز جذب پرستار را از سازمان‌های مربوطه اخذ نماییم.

+ دانلود دفترچه

انتهای پیام/