سکان‌داری مجتمع فولاد زرند به مهندس وطن‌خواه رسید

صبح روز چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه جاری مراسم تقدیر از زحمات مهندس فیض بخشیان، مدیر سابق مجتمع فولاد زرند و معرفی مهندس وطن‌خواه به عنوان مدیر جدید مجتمع فولاد زرند با حضور مدیرعامل و قائم‌مقام زیسکو برگزار شد.

به گزارش صدای زرند، جلسه تقدیر از زحمات مهندس فیض بخشیان، مدیر سابق مجتمع فولاد زرند و معرفی مهندس وطن‌خواه به عنوان مدیر جدید مجتمع فولاد زرند، صبح امروز، ۲۰ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲، با حضور مدیرعامل و قائم‌مقام زیسکو برگزار شد.

دکتر سهراب نژاد در این جلسه بر اهمیت کار گروهی تأکید کرد و گفت: موفقیت کار گروهی در دست‌های گره‌خورده در هم و در سایه همدلی است که مجموعه‌ای می‌تواند به اهدافش برسد.

مدیرعامل فولاد زرند ایرانیان افزود: در مجموعه‌های رو به پیشرفت، در سایه این تلاش‌های گروهی، هدف‌ها هر روز جان تازه‌ای می‌گیرند و خاطره خوش این همدلی‌ها و تلاش‌ها هم باقی می‌ماند.

وی در ادامه از مهندس فیض بخشیان به عنوان یکی از پولاد مردان صنعت کشور یاد کرده و افزود: مهندس فیض بخشیان در بزرگ‌ترین مجتمع مجموعه زیسکو، با جدیت بسیار زحمت کشیده و کار را به بهترین شکل پیش بردند و حالا طبق برنامه‌ای که از قبل بود، به سنگری دیگر از خانواده میدکو می‌روند.

دکتر سهراب‌نژاد تصریح کرد: هرچند مدت حضور مهندس فیض بخشیان در زیسکو خیلی طولانی نبود اما هر روز حضورشان غنیمت بود و آثار این حضور در تاریخ پیشرفت این مجموعه به یادگار خواهد ماند.

مدیرعامل زیسکو ضمن آرزوی موفقیت برای مهندس وطن‌خواه در مسئولیت جدید گفت: آقای مهندس وطن‌خواه سال‌هاست که در مجموعه زیسکو حضور داشته‌اند و با این سختی‌ها ناآشنا نیستند؛ من هم از همکاران انتظار دارم در هر بخشی مشغول به کار هستند با ایشان همراهی کنند تا مسیر پیشرفت مجتمع فولاد چون گذشته پیش رود و سرعت این پیشرفت افزایش هم پیدا کند.

زیسکو الگوی کارخانه‌های مشابه است

مهندس فیض بخشیان هم در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از همراهی دکتر سهراب‌نژاد، گفت: در پانزده ماه مسئولیتی که در فولاد زرند داشتم به اندازه پانزده سال کار کردم چون هم مجتمع بزرگ بود و هم شرایط بیرونی از برق و گاز و… ویژه بود و با همه این شرایط خاطره بسیار خوبی از زیسکو دارم؛ روزهایی که سخت گذشت اما شیرین بود.

وی افزود: با این‌که مسئولیتی در جای دیگری را برعهده گرفته‌ام اما همچنان رویدادهای فولاد زرند را پیگیری می‌کنم چون به این مجموعه دل‌بستگی دارم.

مدیر سابق مجتمع فولاد زرند تصریح کرد: از نظر من فولاد زرند ایرانیان در حال حاضر، الگویی ست برای کارخانه‌های مشابه چون بهترین‌های فولادی در این مجموعه جمع شده‌اند، جوانان شاغل در این مجموعه هم بسیار باهوش هستند و مطمئنم که این شرکت بزرگ، روزهای بسیار درخشانی را پیش رو دارد.

مهندس وطن‌خواه هم ضمن تشکر از اعتماد دکتر سهراب‌نژاد گفت: در تمام سال‌های کارم از تجربه بزرگان صنعت استفاده کرده‌ام و درس آموخته محضر بزرگانی چون دکتر سهراب‌نژاد و مهندس فیض بخشیان هستم. مدیر جدید مجتمع فولاد زرند، افزود: نمی‌دانم در آینده چه پیش خواهد آمد اما تمام تلاشم را می‌کنم تا مسیر پیشرفت این مجموعه چون گذشته با موفقیت طی شود و در این مسیر به یاری تک‌تک مدیران و کارکنان نیاز دارم.

لازم به ذکر است، مجتمع فولاد زرند، یکی از کارخانه‌های شرکت فولاد زرند ایرانیان و خط پایانی تولید فولاد در شرکت زیسکو است.

photo 2023 05 11 14 27 30 2 photo 2023 05 11 14 27 30 photo 2023 05 11 14 27 31 photo 2023 05 11 14 27 55

انتهای پیام/