تودیع و معارفه فرمانده پاسگاه انتظامی دشتخاک

سرگرد محمدرضا غریب به‌عنوان فرمانده جدید پاسگاه انتظامی دشتخاک معرفی و از خدمات سروان سعید سعیدی، فرمانده پیشین تجلیل شد.

به گزارش صدای زرند، مراسم تودیع و معارفه فرمانده پاسگاه انتظامی دهستان دشتخاک از توابع شهرستان زرند با حضور سرهنگ صمدالله ترابی فرمانده انتظامی شهرستان زرند به همراه حجت الاسلام مصطفی افضلی گروه رئیس عقیدتی سیاسی و امام جمعه موقت شهرستان زرند ،سرهنگ روح الله دانش رئیس پلیس پیشگیری، فرشاد ضیاالدینی معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی زرند، مهدی ضیاالدینی رئیس شورای اسلامی و اعضای شورای اسلامی دهستان دشتخاک، جمعی از مسئولین و معتمدین شهرستان و دهستان دشتخاک و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران برگزار گردید.

در این مراسم برخی از اعضای شوراهای اسلامی و دهیاران روستاهای توابع دهستان دشتخاک و همچنین دیگر مسئولین محلی و انتظامی و جمعی از معتمدین محل نیز حضور داشتند.

در ابتدای این مراسم فرمانده انتظامی شهرستان زرندبه بیان سخنانی در رابطه با تلاش و پشتکار وصف‌ناپذیر نیروی انتظامی در ایجاد امنیت برای مردم کشور پرداختند

و ازتعامل، همکاری و اعتماد مردم و مسئولین با فرماندهی انتظامی شهرستان به ویژه تعامل مردم دهستان دشتخاک با پاسگاه انتظامی تشکر کرد.

و سپس حجت‌السلام افضلی گروه نیز طی سخنانی از اهمیت آرامش و امینت در جامعه طبق آیه شریفه سوره قریش صحبت و از زحمات سروان سعیدی تقدیر و برای سرگردغریب آرزوی توفیق کرد.

در پایان این مراسم توسط شوراهای اسلامی و دهیاران روستاهای توابع دهستان دشتخاک و جمعی از اهالی منطقه از زحمات و تلاش‌های سه و نیم ساله سروان سعیدسعیدی فرمانده سابق پاسگاه انتظامی دشتخاک تقدیر و تشکر بعمل آمد و سرگردمحمدرضاغریب به عنوان فرمانده جدید این پاسگاه با حکم فرماندهی انتظامی شهرستان زرند منصوب شد.

انتهای پیام/