از سوی آتش نشانی زرند صورت گرفت؛

ارزیابی وضعیت ایمنی و آمادگی بیمارستان سینا زرند در برابر حوادث / بررسی ایمنی ادارات شهرستان زرند تا پایان سال جاری

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند گفت: ارزیابی بیمارستان سینا زرند از لحاظ رعایت اصول ایمنی و آمادگی در برابر حوادث و برنامه ریزی در زمان‌های بحران طی سه روز کاری از سوی پرسنل این سازمان انجام شد.

به گزارش صدای زرند، “مرتضی بخشی” رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند ضمن قدردانی از دکتر تهامی نیا و خانم دکتر ابراهیمی به واسطه همکاری با این سازمان، با اعلام اینکه یکی از اهداف این بازدید شناسایی وضعیت ایمنی بیمارستان‌ و برنامه ریزی در راستای کاهش خسارات و تلفات در زمان بروز حوادث می باشد، گفت: یکی از اهداف ما در سطح شهر زرند حفاظت و حراست از سرمایه های شهرستان زرند و شهروندان می باشد.

وی با اعلام اینکه رعایت موارد ایمنی از سوی همه مسئولان و دست اندکاران در ادارات و سازمان ها، می تواند به خسارت‌های احتمالی در زمان حوادث کمک نماید، گفت: سعی داریم در سال جاری علاوه بر بیمارستان‌ها، ادارات و نهادهای مهم و پر ازدحام شهرستان زرند را مورد ارزیابی و بررسی ایمنی قرار دهیم.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند افزود: در این بازدید که با حضور مسئول بحران، مسئول و نیروهای تاسیسات ومسئول فنی به انجام رسید از قسمت‌های مهمی چون پشت‌بام، موتورخانه، اسانسورها، بخش‌های بستری، اداری و درمانگاه‌ها و … بازدید و پیشنهادات و نواقص موجود در این بیمارستان شناسایی و گزارش شد.

بخشی در پایان افزود: شناسایی نقاط ضعف و قوت، بررسی راه های خروج اضطراری، سیستم اعلام حریق، نصب خاموش کننده مناسب در محل، سیستم لوله های آبرسان آتش نشان (فایرباکس) در ساختمان و سایر موارد ایمنی نیز مورد ارزیابی کارشناسان این سازمان قرار گرفت.

انتهای پیام/