تعهد به کمک بیش از ده میلیارد ریالی در «جشن گلریزان» به آزادی زندانیان نیازمند

رئیس دادگستری شهرستان زرند از تعهد به کمک بیش از ده میلیاردی خیرین زرندی به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و نیازمند در جشن گلریزان، خبر داد.

به گزارش صدای زرند به نقل از روابط عمومی دادگستری شهرستان زرند؛ دکتر فرحبخش رئیس دادگستری زرند گفت: در جشن گلریزان امسال از بیش از ۵۰ نفر از خیرین شهرستان برای آزادی ۱۵ زندانی غیر عمد دعوت که متعهد به کمک بیش از ده میلیارد ریال شدند

دکتر فرحبخش در ادامه افزود: از ابتدای امسال تاکنون با برگزاری پویش عید نوروز تا عید فطر و با کمک مردم خیراندیش ۳ زندانی جرائم غیرعمد از زندانهای شهرستان آزاد شدند.

رئیس دادگستری زرند گفت: هم اکنون تعداد زندانیان نیازمند و چشم انتظار آزادی در شهرستان ۱۵ نفر است که در مجموع ۳۰ میلیارد ریال بدهی دارند.

دکتر فرحبخش افزود: در جشن گلریزان شرکت های صنعتی و معدنی و مردم نوع دوست و خیر زرند متعهد شدند بیش از ده میلیارد ریال جهت آزادی زندانیان غیرعمد کمک کنند که پس از جمع آوری این مبلغ بین همه محکومان مالی نیازمند تقسیم خواهد شد و در کنار آن با اعطای وام‌هایی که از سوی ستاد دیه استان در اختیار مددجویان قرار خواهد گرفت امیدواریم زمینه آزادی همه آن‌ها فراهم شود.

وی با بیان اینکه سال گذشته با کمک خیران شهرستان ۱۳ نفر از زندان آزاد شدند گفت: در حال حاضر ۱۵ زندانی جرائم غیرعمد در زندان‌ شهرستان چشم انتظار کمک مردم و خیرین هستند.

انتهای پیام/