رییس کل دادگستری استان کرمان:

رعایت حجاب یک “واجب سیاسی” است

رییس کل دادگستری استان کرمان ضمن تاکید بر این مطلب که بحث عفاف و حجاب یک مساله شرعی و قانونی و رعایت آن یک وظیفه و تکلیف الهی است، گفت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرموده اند رعایت حجاب یک واجب سیاسی است.

به گزارش صدای زرند، حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی در حاشیه سفر به شهرستان زرند در جمع اصحاب رسانه افزود: امروز موضوع کشف حجاب و بی حجابی موضوعی است که دشمن روی آن برنامه ریزی خاص انجام داده است.

وی اظهارداشت: دشمنان در ادامه فتنه هایی که طی سال های اخیر اجرا کرده اند، دنبال آن هستند که با ترویج بی بند و باری و کشف حجاب، اوراق دیگری از این فتنه ها را در کشور ما رقم بزنند اما با هوشیاری بصیرت و دشمن شناسی مردم، قطعا این توطئه ها نیز خنثی خواهد شد.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان با اشاره به این مطلب که مردم بصیر ایران اسلامی وقتی بدانند که موضوع بی حجابی یک توطئه سیاسی از سوی دشمنان نظام است، قطعا حجاب را رعایت می کنند، ادامه داد: اگر افردی بخواهند آب به آسیاب دشمن بریزند و بخواهند سیاهی لشکر دشمن در سطح شهرهای استان شوند، برابر برنامه های دقیق پیش بینی شده و دستورالعمل های ابلاغ شده با آنها برخورد خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین حمیدی تصریح کرد: تمامی دستگاه های انتظامی، امنیتی، قضایی و سیاسی در استان کرمان مصمم هستند که دستورالعمل های موجود را وفق قوانین ساماندهی کنند و در این رابطه مردم و متدینین نگران نباشند زیرا این کار به بهترین وجه اجرایی شده و این مفسده برطرف خواهد شد.

انتهای پیام/