امام جمعه زرند:

جهان بخوبی دریافته که ایران علمدار جبهه مقاومت است

حجه الاسلام والمسلمین شجاعی نماینده ولی فقیه در حاشیه ی جلسه شورای فرهنگ عمومی که با موضوع روز قدس برگزار شد با اشاره به اهمیت برگزاری باشکوه این رویداد جهانی گفت: هر چقدر زمان جلوتر می رود رژیم صهیونیستی بیشتر به قهقرا نزدیک می شود و این نتیجه ی شکل گیری جریان مقاومت به رهبری ایران اسلامی بر علیه ی رژیم منحوس صهیونیستی است.

به گزارش صدای زرند؛ دکتر مهدی شجاعی با گرامیداشت نام و یاد امام خمینی ره افزود: نَفَس امام حق بود و گرمای آن را همچنان احساس می کنیم و روز قدس که به تدبیر و درایت امام راحل شکل گرفت اکنون و پس از قریب ۴ دهه این روز نه تنها در ایران و حتی کشورهای مقاومت که حتی در سرزمین هایی که مدافع رژیم صهیونیستی هم هستند حرکت های خودجوش علاقمندان به سرزمین فلسطین بوجود می آید که لرزه بر اندام دشمنان می اندازد.

امام جمعه زرند اتفاقات اخیر در جهان را نشان‌دهنده ی افول سیاست‌های آمریکا در جهان بویژه در خاورمیانه عنوان کرد و گفت : اگر روزگاری کشور ما به تنهایی در برابر زیاده خواهی و سلطه گری آمریکا و صهیونیست بین الملل ایستادگی می کرد اکنون این روح به کالبد تمام کشورها و ملتهای مستضعف دمیده شده و باعث افتخار ماست که این مسیر را رهبر حکیم و فرزانه ی انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای مدظله‌العالی در حال رهبری آن است و انشاالله در انتها به محو و نابودی غده ی سرطانی(اسرائیل غاصب) از جهان ختم خواهد شد.

دکتر شجاعی در پایان ضمن درخواست از عموم مردم ولایتمدار و مومن شهرستان جهت حضور در راهپیمایی روز قدس گفت:از اهداف روز قدس می توان به اولا؛ به دنیا بگوئیم که مسئله ی فلسطین همچنان اولویت اول جهان اسلام است. دوم ، اینکه در این روز جهان بار دیگر از طریق این همایش بزرگ اقدام به بازخوانی پرونده ی رژیم منحوس و غاصب صهیونیستی می کند. سوم اینکه پیام روشنی از سوی ملت‌های مسلمان به دولتهایشان است که عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر قدس را بر نمی تابند و چهارم اینکه چون این حرکت از ایران اسلامی آغاز شده و کم کم به تمام نقاط جهان تسری یافته ، لذا این روز یادآور این حقیقت خواهد بود که همچنان ایران بعنوان پرچمدار و علمدار جبهه ی ضد استکباری و پیشقراول سپاه جهانی مقاومت است و باعث دلگرمی و نقطه ی قوت و اطمینان بخشی برای سایر کشورهای دوست خواهد بود.

انتهای پیام/