تیراندازی در مراسم عروسی ریگان یک کشته برجای گذاشت

رییس دادگستری شهرستان ریگان گفت: رسم اشتباه تیراندازی در آیین جشن ازدواج، منجر به کشته شدن یک انسان بی گناه در این شهرستان شد.

به گزارش صدای زرند، جوان دهقان در تشریح جزییات این خبر افزود: شامگاه گذشته پس از دریافت گزارشی مبنی بر تیراندازی منجر به قتل در شهر گنبکی، بلافاصله موضوع در دستور کار قرار گرفت و به جانشینی از بازپرس در صحنه جرم حضور یافته و مراحل کشف جرم و تحقیق آغاز شد.

این مقام قضایی با بیان اینکه متاسفانه در این مراسم یک انسان بی گناه کشته شده است، اظهارداشت: با پیگیری های قضایی و اقدام به موقع ضابطین قضایی، متهم ظرف کمتر از ۲۴ساعت بازداشت، تحویل مرجع قضایی و پس از تفهیم اتهام با قرار بازداشت موقت به زندان اعزام شد.

وی عنوان کرد: علیرغم برخورد با مجرمانی که در مراسم های عروسی اقدام به تیراندازی می کنند باز شاهد این اقدام نابجا در شهر گنبکی ریگان بودیم که منجر به قتل انسانی بی گناه شد.

وی بیان داشت: در اسرع وقت با داماد و مسببان این امر با قاطعیت برخورد لازم صورت خواهد پذیرفت تا دیگر شاهد چنین اقداماتی نباشیم.

دهقان افزود: دستگاه قضایی با حاملان سلاح و افرادی که اقدام به تیراندازی در جشن های عروسی می کنند و آسایش، جان و مال شهروندان را به خطر می اندازند مماشاتی نخواهد کرد و اشد مجازات قانونی را برای آنان در نظر خواهد گرفت.

انتهای پیام/