امهال سود وام های کشاورزان زرند و کوهبنان پیگیری شود

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی گفت: امهال سود وام های کشاورزان زرند و کوهبنان و بخشیدن وام زلزله و سود جرایم آن پیگیری شود.

به گزارش صدای زرند، عفت شریعتی کوهبنانی امروز در شورای اداری با حضور قالیباف رییس مجلس اظهار کرد: کارگران شرکت زغالسنگ زرند بعد از ۱۵ سال خدمت در عمق زمین دیگر توان تولید ندارند، بنابراین اجرای ضریب دو برای به کارگیری نیروهای جدید و بازنشستگی نیروهای سابق امری ضروری است و حقوق و مزایای کارگران بخش خصوصی معادن برای ایجاد عدالت مدنظر باشد.

وی بیان داشت: کارخانه سی ریز زرند نیاز به گازرسانی دارد و با بهره برداری از این مجموعه زمینه اشتغال ۲ هزار نفر فراهم می شود و شاهد کم رنگ شدن مهاجرت ها خواهیم بود.

شریعتی با اشاره به اینکه وزیر نیرو با انتقال آب از خلیج فارس به زرند به عنوان شهر قرمز دارای تنش آبی موافقت کرده است خواستار پیگری قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی برای تامین منابع مالی این پروژه شد.

وی با اشاره به اینکه بودجه مجتمع آموزشی زرند به دانشگاه شهید باهنر انتقال داده شده است، افزود: مجتمع آموزشی زرند احیا شود و دانشکده پرستاری زرند توسعه یابد.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: بزرگترین معادن زغالسنگ در زرند و کوهبنان وجود دارد اما تولیدات به شدت افت کرده، تکلیف این شرکت مشخص شود تا تولید و اشتغال افزایش یابد و مسائل دانش بنیان در این شهرستان ها مدنظر قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: امهال سود وام های کشاورزان زرند و کوهبنان و بخشیدن وام زلزله خانمان سوز و سود جرایم آن پیگیری شود.

انتهای پیام/