استاندار کرمان مطرح کرد؛

تاکید بر پاکسازی چهرۀ شهر از متکدیان و معتادان متجاهر در نوروز

استاندار کرمان با اشاره به اینکه در آستانۀ سال جدید و عید نوروز قرار داریم، گفت: در ایام عید نوروز باید چهرۀ شهر از متکدیان و معتادان متجاهر پاکسازی شود.

به گزارش صدای زرند، محمدمهدی فداکار با بیان اینکه عده ای از متکدیان نیز از اتباع بیگانه هستند که باید جمع آوری شده و از کشور طرد شوند، افزود: شرعاً همۀ ما در برابر افرادی که دچار اعتیاد شدند مسئولیت داریم و نمی شود این افراد را در جامعه رها کرد.

وی ادامه داد: در این راستا افزایش ظرفیت کمپ های ترک اعتیاد و ماده ۱۶ را در استان کرمان پیگیری می کنیم و سایر دستگاه ها هم باید در این ارتباط همکاری کنند.

استاندار کرمان ۱۴ اسفندماه در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان، اظهار کرد: بار اصلی مقابله با مواد مخدر بر دوش نیروی انتظامی و در بحث پیشگیری بر دوش بهزیستی است.

وی با بیان اینکه در این حوزه نمی توان مسئولیت را بر دوش یک نهاد یا دستگاه گذاشت، افزود: تمام دستگاه های استان برای مقابله با مواد مخدر و پیشگیری از آسیب های اجتماعی ناشی از آن مسئول هستند و باید در این حوزه همکاری کنند.

فداکار با اشاره به اینکه امنیت کویر استان کرمان بسیار اهمیت دارد و اجازۀ ایجاد ناامنی در این مناطق را نخواهیم داد، گفت: کویر استان کرمان در حال پایش و رصد پهپادی است.

وی با بیان اینکه در این زمینه شورای تامین استان با جدیت پیگیر است، ادامه داد: در این زمینه صرفاً بحث مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر مطرح نیست و در تمام حوزه های امنیت کویر اهمیت دارد.

انتهای پیام/