لاپاروسکوپی بیمارستان زرند تامین شد؛ دیالیز و ام.آر.آی نیز نیازمند همت خیران است

معاون درمان تامین اجتماعی استان کرمان گفت: نیکوکار زرندی، حاج علی محمدی یک دستگاه لاپاروسکوپی را به ارزش بیش از ۱۳ میلیارد ریال به بیمارستان امام علی(ع) این شهرستان اهدا کرد که از جمله نیازهای این مرکز درمانی به شمار می رفت.

به گزارش صدای زرند، هادی صبوری روز پنجشنبه در مراسم اهدای این دستگاه به بیمارستان زرند اظهار داشت: این دستگاه دومین دستگاه لاپاروسکوپی بیمارستان امام علی(ع) است که پیشرفته و مجهز به فناوری نوین در این بیمارستان به خدمت گرفته می شود.

وی با اشاره به اینکه دستگاه لاپاروسکوپی از جمله تجهیزات پزشکی مورد نیاز در انجام عمل های جراحی بسته است، افزود: در این نوع عمل جراحی بیمار در کمترین زمان ممکن تحت درمان قرار می گیرد و از بیمارستان مرخص می شود که با اضافه شدن دستگاه دوم خدمت رسانی به بیماران با سرعت بیشتری انجام خواهد شد.

معاون درمان تامین اجتماعی استان کرمان با قدردانی از اقدام ارزشمند حاج علی محمدی تصریح کرد: دیگر خیران شهرستان نیز می توانند با الگوبرداری از این حرکت خداپسندانه در خدمت رسانی به نیازمندان حوزه های بهداشت و درمان یاری رسانند، تا گامی ارزشمندتر در کاهش درد و رنج بیماران برداشته شود.

وی خاطرنشان کرد: بیمارستان تامین اجتماعی امام علی(ع) زرند در ۱۰ ماه امسال به ۱۸۵هزار نفر سرپایی و حدود ۱۳ هزار نفر بستری ارائه خدمات کرده است.

شهرستان زرند نیازمند تجهیزات درمانی

صبوری با اشاره به اینکه شهرستان زرند نیازمند تجهیزات درمانی دیگری نیز است، گفت: تقاضا داریم خیران در این موضوع هم اقدام کنند و اینک بیمارستان امام علی(ع) این شهرستان نیازمند تجهیزاتی از جمله دستگاه دیالیز و ام. ار. آی است.

170221058

قابلیت های دستگاه لاپاروسکوپی خریداری شده

جراح بیمارستان امام علی(ع) زرند نیز گفت: دستگاه لاپاروسکوپی خریداری شده برای عمل جراحی بسته است و توانمندی بیمارستان را افزایش می دهد.

دکتر عباس رشیدی ادامه داد: این دستگاه تمام امکانات است و به جراح امکان دید بهتری می دهد تا مردم با تهاجم کمتر و وضوح تصویر بیشتر مورد عمل جراحی قرار گیرند.

انتهای پیام/