نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس:

عفو فریب خوردگان از سوی رهبری، دشمنان را به زمین زد

شریعتی کوهبنانی گفت: عفو فریب خوردگان از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) معروف بزرگی بود که دشمنان اسلام و انقلاب را به زمین زد.

به گزارش صدای زرند، جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کوهبنان در دفتر امام جمعه شهرستان کوهبنان برگزار شد.

روح الله ابراهیمی، دبیر ستاد امر به معروف کوهبنان گفت: راه اندازی گروه سفیران، برگزاری جلسات روشنگری و تشکیل شورا های امر به معروف ادارات از جمله کار هایی است که برای اجرای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان انجام شده است.

او افزود: نصب بنر با موضوع امر به معروف با توجه به احادیث، اهدای گل و گیره به دختران برای رعایت حجاب، آموزش ناظران، اعزام کارشناسان مجرب به مدارس و… از دیگر اقدامات هستند.

حجت الاسلام مرتضی جعفری، امام جمعه کوهبنان در این جلسه از حضور گسترده مردم در مراسم یوم الله ۲۲ بهمن تشکر کرد و گفت: مردم ایران اسلامی با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، به این واجب الهی جامعه عمل پوشاندند.

او افزود: امر به معروف و نهی از منکر ۲ واجب هستند که باعث قوام سایر واجبات، خدمت رسانی بیشتر، برقراری امنیت و تحقق خمس و زکات در جامعه می شوند.

امام جمعه کوهبنان بیان داشت: در مباحث اعتیاد، طلاق، بیکاری، بی مسئولیتی و. جای کار فراوان وجود دارد.

محمد رضا توکلی رابط ستاد امر به معروف نیز گفت: تذکر لسانی باید به صورت همگانی باشد؛ بنابراین تشکیل هیئت های امر به معروف در ادارات در دستور کار قرار گرفت.

عفت شریعتی نماینده زرند و کوهبنان در مجلس در این جلسه گفت: ۲۲ بهمن بر مبنای امر به معروف در انقلاب شکل گرفت که به یاری خدا با رهبری های حکمیانه و مدبرانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) زمینه ساز ظهور حضرت، ولی عصر (عج) خواهد بود.

او افزود: عفو فریب خوردگان از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) معروف بزرگی بود که دشمنان اسلام و انقلاب را به زمین زد.

شریعتی بیان داشت: سلامت علمی و معنوی همواره مورد تاکید است؛ البته عوام در جامعه برای امر به معروف حالت خوف ایجاد کردند که باید به این مهم از منظر ایجابی اقدام شود.

او بیان کرد: جا دارد جلساتی با حضور دبیران و مربیان پرورشی مدارس برگزار شود تا جامعه جوان با شناخته شده ها بیشتر آشنا شوند.

نماینده زرند و کوهبنان افزود: دشمنان به دنبال این هستند که معروف را ثقیل جلوه بدهند در حالی که سلامت معنوی، روحی، جسمی و اجتماعی در گروه امر به معروف و دور شدن از منکرات است.

او تصریح کرد: در بحث حجاب و عفاف هم باید به این فریضه مهم توجه کنیم و همواره فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را نصب العین قرار دهیم تا جایگاه فرهنگی و مذهبی حفظ شود.

شریعتی بیان کرد: همدلی ها و همراهی ها را به عنوان یک معروف باید تقویت کنیم تا زمینه برای سرمایه گذاری و اشتغال جوانان فراهم شود.

امیر شجاع حیدری، رئیس ستاد امر به معروف استان کرمان در این جلسه گفت: در ۳۶ جای قرآن کلمه معروف و در ۱۸ جا کلمه منکر آورده شده تا انسان به بالاترین قدرت متصل شود تا عاقبت بخیر شود.

او افزود: برای اجرای امر به معروف و نهی از منکر قدرت و عقلانیت ضرورت دارد و در اصل هشتم قانون اساسی بر این مهم تاکید شده است؛ بنابراین به سایر قوانین سرعت می بخشد.

او بیان داشت: امر به معروف، زینت حکومت اسلامی است که همگان باید برای تقویت و اجرای آن گام بر دارند.

انتهای پیام/