به مناسبت ایام الله دهه فجر:

برگزاری نشست بصیرتی در زرند

نشست بصیرتی دستهای رزمی گردان بیت المقدس حوزه مقاومت بسیج باقرالعلوم (ع) و گردان کوثر حوزه مقاومت بسیج حضرت فاطمه (س) شهرستان زرند برگزارشد.

به گزارش صدای زرند، – اکبر ابراهیمی زرندی: نشست بصیرتی باحضور فرماندهان پایگاههای مقاومت تابعه ، شورای حوزه ودستهای مقاومت گردان بیت المقدس سردارشهید مهدی تهامی حوزه بسیج باقرالعلوم علیه السلام و گردان کوثر حوزه مقاومت بسیج حضرت فاطمه سلام الله علیها در شهرستان زرند برگزار شد.

این نشست که به میزبانی پایگاه مقاومت بسیج شهید صدرو ساره محمد آباد در مسجد جامع محمد آباد برگزار گردید.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر روانان پیرامون دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی به ایراد سخن پرداخت و اظهارداشت : بیش از چهل و چهار سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی می گذرد. این انقلاب پدیده ای الهی و مبارک بودکه نور امید را در دل مسلمانان و مستضعفان عالم روشن کرد.

دکتر روانان درادامه افزود: امروز باید هدف تمامی مسئولان کشوری و محلی فقط و فقط خدمت به مردم باشد و هر کس در هر پست و مقامی که هست و در هر گروهی که هست هدفش اگر به جز خدمت به خلق باشد عمر خود را هدر داده است.

در ادامه سروان پاسدار سجاد زعیمباشی فرمانده حوزه بسیج باقرالعلوم علیه السلام زرند نیز ضمن گرامیداشت یوم الله۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی تاکید و افزودند امسال نیز راهپیمائی یوم الله ۲۲ بهمن ماه را با استعانت از خداوند متعال و حضور امت حزب الله و مردم ولایتمدار با شکوه برگزار می کنیم و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و فتنه گران خواهیم زد.

وی همچنین ازتمامی اعضای شورای حوزه و فرماندهان محترم پایگاهها ونیز کلیه دست اندرکاران در اجرای این نشست و رزمایش بزرگ تقدیر و تشکر نمودند.

photo 2023 02 09 15 40 18 photo 2023 02 09 15 40 17 photo 2023 02 09 15 40 15

انتهای پیام/