با تلاش پلیس؛

گروگان ۲۱ ساله پس از ۷۰ روز به آغوش خانواده بازگشت

دانیال، پسر ۲۱ ساله ای که ۷۰ روز قبل، توسط یک گروه مسلح در یکی از شهرستان های استان کرمان ربوده شد، با تلاش پلیس آزاد شد.

به گزارش صدای زرند، فرمانده انتظامی استان کرمان با اعلام این خبر گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی وسیع مطلع شدیم این جوان به یکی از کشورهای همسایه منتقل شده است. با صدور دستورات اکید فرماندهی کل انتظامی کشور اقدامات وسیعی با هماهنگی همکاران قضایی در این حوزه انجام شد.

سردار عبدالرضا ناظری افزود: روز دوشنبه عملیات رهاسازی این جوان در کشور همسایه با تلاش پلیس اینترپل و پلیس کشور همسایه انجام و دانیال آزاد شد.

وی گفت: جوان ربوده شده به محض آزادی به مرزبانی منتقل و تحویل همکاران مان در مرزبانی شد که توسط پلیس آگاهی استان و فرماندهی انتظامی شهرستان محل سکونت وی، به استان بازگشت.

وی ادامه داد: این گروگان گیری به قصد اخاذی از این خانواده انجام شده بود و آدم ربایان مطالبۀ حدود ۴۰ میلیارد تومان پول کرده بودند که با اقدامات عملیاتی انجام شده برخی از این افراد دستگیر شدند و رهاسازی گروگان نیز انجام شد.

وی شامگاه سه شنبه ۱۸ بهمن ماه در ادامۀ این اظهارات بیان کرد: خوشحالیم دانیال در ایام الله دهه مبارک فجر و ایام ماه رجب به آغوش خانواده بازگشت.

وی اظهار کرد: ۷۰ روز گذشته ایام سختی بود و اقدامات پلیسی زیادی در راستای آزادسازی گروگان انجام شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان با بیان اینکه نکته حائز اهمیت این بود که این جوان در روز پدر و روز مادر کنار پدر و مادرش نبود، گفت: برای پلیس که برای رهاسازی دانیال و شناسایی باند گروگان گیر تلاش می کرد این ایام سخت گذشت و خوشحالیم وی به آغوش خانواده اش بازگشت.

انتهای پیام/