مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان:

محدودیت گاز در صنایع بزرگ استان ادامه دارد

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان اعلام کرد: در بخش صنعت با محدودیت تامین گاز مواجه هستیم.

به گزارش صدای زرند، “منوچهر فلاح” افزود: صنایع بزرگ استان مانند فولاد و سیمان در مصرف گاز با محدودیت مواجه شده اند و این محدودیت فعلا ادامه دارد.

وی اظهار کرد: این محدودیت طبق بخشنامۀ اعلامی سراسری است تا در نیاز مصرف مردم در بخش خانگی به گاز، اختلال و مشکلی به وجود نیاید.

وی همچنین با اشاره به افزایش نرخ گاز بهای برخی مشترکان گفت: مشترکانی که در مصرف صرفه جویی داشته اند و طبق الگو، گاز مصرف کرده اند، هیچ افزایشی در قبوض خود نداشتند و تنها برای کسانی که جزو مشترکان پرمصرف بودند، به صورت پلکانی و طبق تعرفۀ ابلاغی، افزایش بها در قبض شان درج شده است.

وی هفتم بهمن ماه در ادامۀ اظهارات خود بیان کرد: با وجود تداوم سرما در کرمان طی روزهای اخیر، جریان گاز در سراسر شبکه این استان برقرار مانده و هیچ گونه کمبود یا قطعی نیز در بخش خانگی نداشته ایم.

مدیرعامل شرکت گاز کرمان ادامه داد: با تلاش همکاران در شرکت گاز حتی در مناطق سردسیر و کوهستانی استان مانند بردسیر از جمله بخش لاله زار در این شهرستان نیز تامین گاز در جریان است و خوشبختانه کمبودی در این زمینه نداریم.

فلاح همچنین اظهار کرد: مشترکان حتما مصرف گاز خود را مدیریت کنند و دمای محیط خانه را بین ۱۸ تا ۲۱ درجه حفظ کنند؛ همچنین با خاموش کردن وسائل پرمصرف و اضافی از بالا رفتن میزان مصرف و هزینه جلوگیری کنند.

وی گفت: مصرف گاز برای بخش اداری نیز به صورت مستمر پایش می شود و در صورت بالا رفتن مصرف اخطار می گیرند که اگر الگو را رعایت نکنند، گاز آن ها قطع می شود.

انتهای پیام/